احدی، رئیس هلال احمر شهرستان رودبار:

مسافران و همشهریان گرامی در فصل گرما، هنگام شنا در حاشیه رودخانه سفید رود احتیاط کنند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 13 جولای 2021 | 06:59 ق.ظ
مسافران و همشهریان گرامی در فصل گرما، هنگام شنا در حاشیه رودخانه سفید رود احتیاط کنند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛مهدی احدی، رئیس هلال احمر شهرستان رودبار با توجه به شروع فصل تابستان و اوج گرما از مردم و مسافرین خواست تا در هنگام شنا در حاشیه رودخانه سفید رود مواظب باشند و در صورت آشنا نبودن با آب و قوانین شنا از شنا کردن در مسیرحاشیه رودخانه سفید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛مهدی احدی، رئیس هلال احمر شهرستان رودبار با توجه به شروع فصل تابستان و اوج گرما از مردم و مسافرین خواست تا در هنگام شنا در حاشیه رودخانه سفید رود مواظب باشند و در صورت آشنا نبودن با آب و قوانین شنا از شنا کردن در مسیرحاشیه رودخانه سفید رود پرهیز کنند و حتی در هنگام ماهیگیری نیز احتیاط لازم را داشته باشند.


وی افزود: با شروع فصل گرما تعداد مسافرین به این استان افزایش پیدا می کند و از طرفی از طغیان رودخانه اطلاعی ندارند و سطح آرام آب را می بینند و با نادیده گرفتن قوانین شنا تن به آب می زنند و یا عکس سلفی می گیرند که در نهایت منجر به حادثه خواهد شد.
احدی ادامه داد: در همین چند روز آغازین سال حدود ۴ نفراز عزیزان هم وطن ما در این رودخانه غرق شدند که این آمار بالایی نسبت به سایر شهرستانهای استان می باشد.
وی بیان داشت: همیشه ما فکر می کنیم حادثه برای دیگران پیش می آید اما حقیقت این طور نیست حادثه هر لحظه در کمین است چه برای افراد بومی و غیر بومی و باید در رابطه با موارد ایمنی خصوصا در کنار ساحل وقتی که شنا و مهارتهای شنا را بلد نیستیم از ورود به آب خودداری کنیم.
رئیس هلال احمر شهرستان رودبار اظهار داشت : معمولا افراد با خانواده خود به این مکانها می روند که بدون اطلاع پراکنده می شوند و ممکن است اثرات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.
وی از مردم شهرستان رودبارو مسافرین خواست برای اینکه لذت این سفرها برایشان ماندگار شود از شنا در کنار رودخانه خودداری کنند و سعی کنند اگر بچه و یا سالمند در کنارشان هست در این زمینه مواظب شان باشد تا هیچ حادثه ای برای کسی پیش نیاید و همه در صحت و سلامت خاطره خوشی را به همراه داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار