تذکر نماینده رودبار به وزیر صمت:

چه دست هایی در کار است که از واگذاری معدن ذغال سنگ البرز غربی جلوگیری می شود؟

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 ژوئن 2021 | 13:42 ب.ظ
چه دست هایی در کار است که از واگذاری معدن ذغال سنگ البرز غربی جلوگیری می شود؟ ‍ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر مهرداد گودرزوندچگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 2 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر صمت، خواستار تعیین تکلیف وضعیت واگذاری معدن زغال سنگ البرز غربی شد و گفت: این معدن 35 کیلومتر وسعت دارد و بیش از 4 هزار کارگر […]

‍ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر مهرداد گودرزوندچگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 2 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر صمت، خواستار تعیین تکلیف وضعیت واگذاری معدن زغال سنگ البرز غربی شد و گفت: این معدن 35 کیلومتر وسعت دارد و بیش از 4 هزار کارگر در سنوات گذشته در این معدن کار می کردند اما مدت ها تعطیل است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این معدن به مزایده گذاشته شده اما مشخص نیست چه دست هایی در کار است که از واگذاری آن جلوگیری می شود و همچنان بلاتکلیف است. انتظار می رود وزارت صمت به این موضوع ورود و اگر قرار نیست واگذار شود آن را بالفعل کند.

وی افزود: معدن زغال سنگ البرز غربی سرمایه مملکت است و با آن می توان بخشی از مشکلات را حل کرد، انتظار می رود وزیر دستور ویژه برای رسیدگی به این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری به وزیر نیرو در خصوص فرسودگی شبکه آبرسانی شهرهای حوزه انتخابیه، گفت: قطعی مکرر برق باعث فرسودگی شبکه ها شده و مشکل قطعی آب مردم را با مشکل مواجه کرده، تقاضا داریم وزیر به این موضوع رسیدگی و مشکلات این بخش را به حداقل ممکن کاهش دهد.

دکتر گودرزوند چگینی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، یادآور شد: مسکن مهر در شهرستان های رودبار، منجیل و رستم آباد بلاتکلیف مانده است، انتظار می رود وزیر رسیدگی به این موضوع را در دستورکار قرار دهد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار