رئیس ستاد انتخابات گیلان:

گیلانیان مشارکتی حدود ۵۷ درصد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 19 ژوئن 2021 | 21:27 ب.ظ
گیلانیان مشارکتی حدود ۵۷ درصد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند رئیس ستاد انتخابات گیلان با اعلام پایان شمارش آراء صندوق های اخذ رای، از مشارکت‌ حدود ۵۷ درصدی مردم استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم‌نژاد اظهار داشت: مردم گیلان با مشارکت نزدیک به ۵۷ درصدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  برگ زرین […]
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اعلام پایان شمارش آراء صندوق های اخذ رای، از مشارکت‌ حدود ۵۷ درصدی مردم استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم‌نژاد اظهار داشت: مردم گیلان با مشارکت نزدیک به ۵۷ درصدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  برگ زرین دیگری در افتخارات استان افزودند.
وی در توضیح آرای نامزدهای ریاست جمهوری گفت: آقایان سید ابراهیم رئیسی با ۶۱۵ هزار و ۲۰۸ رای، عبدالناصر همتی با ۱۳۲ هزار و ۵۵۰ رای، محسن رضایی میرقائد با ۱۰۱ هزار و ۹۴۵ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با ۴۵ هزار و ۵۷۰ رای حائز آرای مردم استان شده اند.
رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه، از ۴۳ هزار و ۱۸۲ رای صحیح ، آقای ابراهیم نجفی با کسب ۱۲ هزار و ۷۰۹ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان برگزیده شده است.
وی شهرستان های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش با افزون بر ۸۰ درصد، بیشترین مشارکت را در استان داشته اند.
به گفته قاسم نژاد ؛ شمارش انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان نیز با مشارکت ۵۶ و چهار دهم درصدی مردم در همه حوزه های انتخابیه شهری و روستایی، پایان یافته و منتخبان نیز مشخص شده اند که اسامی آنها، در سامانه جامع انتخابات در حال بارگذاری است.
وی با یادآوری تشکر استاندار گیلان از مردم،  به عنوان رئیس ستاد انتخابات گیلان نیز از مشارکت آحاد جامعه و تلاش های تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات،  قدردانی کرد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار