هشدار دادستان مرکزی گیلان؛

با استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال در تبلیغات انتخاباتی نامزدها، برخورد قانونی می‌شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 12 ژوئن 2021 | 17:52 ب.ظ
با استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال در تبلیغات انتخاباتی نامزدها، برخورد قانونی می‌شود دادستان مرکز استان گیلان به مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی هشدار داد در صورت استفاده از بیت المال برای تبلیغ نامزد مورد نظرشان، با برخورد قانونی دستگاه قضایی مواجه می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، نهمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس […]

دادستان مرکز استان گیلان به مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی هشدار داد در صورت استفاده از بیت المال برای تبلیغ نامزد مورد نظرشان، با برخورد قانونی دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، نهمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در این نشست با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی در بین نامزدهای انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی باید در تبلیغات محیطی سطح شهر، در چارچوب قوانین عمل کرده و در نصب بنرهای انتخاباتی، اندازه‌های تعیین شده در قانون را رعایت نمایند.

دادستان مرکز استان گیلان همچنین به مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی هشدار داد که در صورت استفاده از اموال عمومی و بیت المال برای تبلیغ نامزد مورد نظرشان، با برخورد قانونی دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار