فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

دستگيری 6 نفر از عوامل نزاع و درگيری در كمتر از 5 دقيقه در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 11 ژوئن 2021 | 10:28 ق.ظ
دستگيری 6 نفر از عوامل نزاع و درگيری در كمتر از 5 دقيقه در رودبار فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري 6 نفر از عوامل نزاع و درگيري در كمتر از 5 دقيقه با حضور به موقع پليس در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “عيسي روشن قلب” با بیان اینکه بسياري از نزاع ها و درگيري‌ها حاصل ناآگاهي و فقر فرهنگي افرادي است كه هيچ گونه اطلاعي از حقوق اجتماعي ديگران […]

فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري 6 نفر از عوامل نزاع و درگيري در كمتر از 5 دقيقه با حضور به موقع پليس در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عيسي روشن قلب” با بیان اینکه بسياري از نزاع ها و درگيري‌ها حاصل ناآگاهي و فقر فرهنگي افرادي است كه هيچ گونه اطلاعي از حقوق اجتماعي ديگران در جامعه نداشته و قصد دارند براساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند گفت: پليس با هرگونه ايجاد ناامني با شدت و با قاطعيت برخورد خواهد كرد.
وي افزود: در پي تماس تلفني با مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يك مورد نزاع و درگيري در شهر رودبار بلافاصله ماموران كلانتري 11 رودبار جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ادامه داد: به علت اختلافات قبلي تعدادي از جوانان با يكديگر درگير و منجر به اخلال در نظم عمومي و مزاحمت براي اهل محل شده بود كه با حضور به موقع و مقتدرانه پليس در كمتر از 5 دقيقه عوامل درگيري دستگير شدند.
اين مقام انتظامي در پايان با بیان اینکه 6 نفر از عوامل درگيري دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه نزاع و درگيري مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
🔰🔰🔰🔰
@policegilan

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار