پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد:

امام خمینی (ره) با درایت و اقتدار خود اسلام محمدی را در دنیا احیا کرد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 3 ژوئن 2021 | 12:15 ب.ظ
امام خمینی (ره) با درایت و اقتدار خود اسلام محمدی را در دنیا احیا کرد “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار، در پیام باقری […]
“امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار، در پیام باقری اسکلکی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد ماه یادآور عروج تلخ فقیهی بزرگ و عالم، سیاستمداری مشهور و محبوب، رهبری عادل و مهربان است. انسانی که رهبر همه مسلمانان، مستضعفان و محرومان بود که با درایت و اقتدار خود اسلام محمدی را در دنیا احیا کرد.
تفکر و اقدام امام خمینی(ره) تاثیر شگرفی در اتحاد و بیداری مسلمان ایجاد نمود و نشان داد که با اتحاد می توان هر طاغوتی را از پای در آورد.
دانش آموزان و فرهنگیان بزرگ شهرستان رودبار، پاسداری از اندیشه های والای امام راحل کار بسیار سنگینی است که باید برای حفظ و شکوفایی آن در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری سخت تلاش کنیم.
پانزدهم خرداد ماه سال ۱۳۴۲ نیز نقطه عطف مبارزات و دلاوری های مردم شجاع ایران اسلامی علیه استبداد و استعمار است که با اندیشه های امام خمینی(ره) پیوندی ابدی دارد. به برکت چنین روزی است که کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران پیام آور آزادی در تمام دنیاست.
اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد به فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان رودبار، امیدوارم در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.

امیرعلی باقری اسکلکی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار