فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

توقف خودروی حامل قاچاق فندك و كاپوچينو در عمارلو

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 می 2021 | 14:09 ب.ظ
توقف خودروی حامل قاچاق فندك و كاپوچينو در عمارلو به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامي رودبار گفت: بيش از 4 هزار عدد فندك و 540 بسته پودر كاپوچينو قاچاق از يك دستگاه خودرو پرايد وانت در اين شهرستان كشف شد. سرهنگ “عيسي روشن‌قلب”  با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرايم اظهار داشت: كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامي رودبار گفت: بيش از 4 هزار عدد فندك و 540 بسته پودر كاپوچينو قاچاق از يك دستگاه خودرو پرايد وانت در اين شهرستان كشف شد.

سرهنگ “عيسي روشن‌قلب”  با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرايم اظهار داشت: كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان رودبار به منظور مقابله با ورود و خروج كالاي قاچاق و فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار افزود: ماموران انتظامي بخش عمارلو حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو پرايد وانت كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بود، مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از خودرو مورد نظر، 4 هزار و 191 عدد فندك و 540 بسته پودر كاپوچينو قاچاق كشف و متهم 29 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ روشن قلب بيان داشت: كارشناسان ارزش اين كشفيات شده را 280 ميليون ريال برآورد كردند.
وي در پايان با اعلام اينكه قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه محسوب مي‌شود تصريح كرد: بايد با آگاهي‌بخشي به مردم و مبارزه هدفمند با اين پديده قبيح، قدم‌هاي مفيد و مؤثري براي حمايت از توليدات داخلي برداشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار