شهرستان رودبار محل کثافت کاری تهرانی ها نیست!

تاریخ انتشار: جمعه 21 می 2021 | 13:31 ب.ظ
شهرستان رودبار محل کثافت کاری تهرانی ها نیست! با میراث فرهنگی به دیدار خانواده شهدا نمی روم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان رودبار گفت: در نماز جمعه، شورای اداری، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، شورای فرهنگ عمومی و جلسات متعدد تذکر داده ام این […]

با میراث فرهنگی به دیدار خانواده شهدا نمی روم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان رودبار گفت:
در نماز جمعه، شورای اداری، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، شورای فرهنگ عمومی و جلسات متعدد تذکر داده ام این دفعه هم تذکر می دهم آخرین تذکر بنده است، که مسئولین محترم شماها کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید! از بیت‌المال مسلمین ارتزاق می کنید، من بعد مردم نباید شاهد اردوهای مختلط باشند که از جاهای دیگر وارد رودبار می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی افزود:
یکبار دیگر اگر این اتفاق بیفتد آن مسئول باید از این شهرستان برود.

وی درخصوص میراث فرهنگی شهرستان رودبار نیز گفت: مسئول میراث فرهنگی، مسئولین سیاسی، شورای تامین، سپاه عزیز و بسیجیان بزرگوار، اگر شورای تامین توانست عرضه داشت جلوی شان را گرفتید که گرفتید وگرنه خودم وارد میدان می شوم.

امام جمعه شهرستان رودبار درخصوص صدور مجوز در شهرستان اظهار کرد:

چه وضعی است می گویند ما از استان مجوز داریم استان غلط کرده است مجوز داده است. هیچ مجوز استان از نظر ما قابل قبول نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی، با بیان موضع خود در خصوص گردشگری بیان داشت:

بیشترین همکاری را انجام داده ام، قائل به ایجاد شور و نشاط هستم ولی از راه صحیح. مسئولین میراث فرهنگی برنامه ریزی کرده بودید فردا به دیدار خانواده شهدا برویم. بنده با مسئولین میراث فرهنگی نمی روم و این دیدار را انجام نمی دهم. در اعتراض به عملکرد دیروزتان، در اعتراض به جشن در دارستان تان، در اعتراض به ورود اتوبوس مختلط امروز دختر و پسر در شهرستان، فردا به دیدار با خانواده شهید نمی آیم در اعتراض به عملکرد شما.

وی افزود:

چرا این کار را می کنید؟ چرا مراقب نیستید؟
عزیزان مسئول، فرماندار محترم، مردم چقد داد بزنند؟ آقایان مسئولین مردم که دستشان به شما نمی رسد، به من زنگ می زنند.در استخرگاه چه می گذرد؟ چرا نمی توانید جمع کنید؟ حتما بچه های بسیجی و حزب اللهی باید وارد بشوند؟

امام جمعه شهرستان در پایان تاکید کرد:

برای آخرین می گویم، رودبار محل کثافت کاری تهرانی ها نیست! محل اردوی مختلط نیست. زن و بچه تان که رشت هستند مردم شهرستان هر روز شاهد این مشکلات و معضلات هستند. آفرود سواران که طبیعت را نابود کردند و دامداران شهرستان گلایه مند هستند.

  1. نا شناس   می 22, 2021  

    جناب پیش نماز شهرستان و به خصوص شهر رودبار…
    ببخشید شاید از روی عصبانیت ناشی از مصلحت اندیشی های نا کارآمد امثال شما، مجبور به توهین هایی شدم. باشد فرض آن که شخص شما انسان خوب و اخلاق مدار اما در گام دوم انقلاب، از امثال شما، توقعات و انتظارات با ملاحظات خاص نوع گفتار و رفتار و عمل کرد نسبت به اقشار نوجوان و جوان آسیب پذیر جامعه ی ایران، وجود دارد پس انکار نکنید و سعی در اصلاح رفتار های اجتماعی ولو نا هنجار البته با کاربرد روش های جایگزین منطقی کنید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار