معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

هرگونه جرم انتخاباتی برای داوطلبان مجازات کیفری خواهد داشت.

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 می 2021 | 09:37 ق.ظ
هرگونه جرم انتخاباتی برای داوطلبان مجازات کیفری خواهد داشت. تبلیغات پیش از موعد داوطلبان ممنوع معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نسبت به جرائم انتخاباتی بویژه تبلیغات پیش از موعد به داوطلبان هشدار داد.         درفک خبر / احمد آقایی در نشست پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی که با حضور رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد با اشاره به […]

تبلیغات پیش از موعد داوطلبان ممنوع

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نسبت به جرائم انتخاباتی بویژه تبلیغات پیش از موعد به داوطلبان هشدار داد.

تبلیغات پیش از موعد داوطلبان ممنوع

 

 

 

 

درفک خبر / احمد آقایی در نشست پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی که با حضور رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد با اشاره به تلاش برخی داوطلبان به تبلیغات پیش از موعد در فضای مجازی گفت: هرگونه جرم انتخاباتی برای داوطلبان مجازات کیفری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه احراز جرم داوطلبان در پرونده آنها ثبت و در دوره های بعدی نیز اثرگذار خواهد بود افزود: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و هر آنچه قانون گفته است خط مشی قرار بگیرد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در ادامه به پرهیز از رفتارهای غیرحسنه تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا نسبت به سوء استفاده از بیت المال و اموال دولتی برای تبلیغات به طور جد برخورد خواهد کرد.
احمد آقایی به برنامه دشمنان برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هم اشاره کرد و افزود: برای سربلندی کشورمان باید برخلاف خواسته دشمنان حرکت کنیم.
در ادامه این نشست نمایندگان ارگان های نظارتی گزارش خود را درخصوص جرائم انتخاباتی صورت گرفته ارائه دادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار