با حکمی از سوی فرمانده انتظامي استان گیلان؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان رودبار معرفی شد

عبدالله بشارتی
تاریخ انتشار: شنبه 15 می 2021 | 05:48 ق.ظ
فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان رودبار معرفی شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر: خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی ، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی شهرستان رودبار با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان و هیئت همراه ، امام جمعه، فرماندار ، نماینده مردم رودبار در مجلس ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسولین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر: خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی ، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی شهرستان رودبار با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان و هیئت همراه ، امام جمعه، فرماندار ، نماینده مردم رودبار در مجلس ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسولین و پرسنل نیروی انتظامی رودبار در محل سالن سینما زیتون رودبار برگزار گردید.

جانشين فرماندهي انتظامي استان امنيت و ارتقاء آن را مايه آرامش در سطح جامعه قلمداد كرد و گفت: خدمت‌‎رساني به مردم از اولويت‌هاي نيروي انتظامي است.

سرهنگ “حسين حسن‌پور” در اين مراسم با بيان اينكه فرمان‌پذيري بي‌قيد و شرط از فرمان ولي فقيه، لازمه خدمت در نظام جمهوري اسلامي ايران است افزود: نيروي انتظامي در همين راستا گام برمي‌دارد و به مانند هميشه براي حضور در تمامي صحنه‌ها و خدمت به كشور آماده است.
وي با مهم برشمردن مقوله امنيت گفت: بي‌ترديد ايجاد امنيت در جامعه و كاهش جرايم از اقدامات مهم نيروي انتظامي است که مردم نيز مي‌توانند در اين امر خطير ياريگر پليس باشند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان امنيت و ارتقاء آن را مايه آرامش در سطح جامعه قلمداد كرد و گفت: خدمت‌‎رساني به مردم از اولويت‌هاي نيروي انتظامي است.

سرهنگ فیضی فرماندهی سابق نیروی انتظامی رودبار ضمن قدردانی از همکاران سختکوش خویش و تشکر از حضور میهمانان در مراسم به ارتقاء شاخص های امنیتی رودبار اشاره کرد و گفت : خدمت صادقانه به مردم یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه ماست که رضایت مردم و خداوند را در پی دارد . در ادامه مراسم سرهنگ حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تبریک عید سعید فطر به جایگاه نظم و امنیت در پیشرفت هر جامعه اشاره کرد و گفت : ما اعتقاد داریم که امنیت یک محصول خرد جمعی است و رویکرد پلیس هم اجتماع محور می باشد .وی افزود : مهمترین وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است که با همکاری ، تعامل ومشارکت مردم تحقق می یابد .


سرهنگ حسن پور به گوشه هایی از فعالیتهای نیروی انتظامی استان گیلان در دو ماهه سال جدید اشاره کرد و گفت : نیروی انتظامی استان گیلان کمتر از دو ماه حدود یک تن و ۱۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را در استان گیلان کشف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش داشته است . جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات پنج ساله سرهنگ حمیدرضا فیضی فرمانده سابق نیروی انتظامی رودبار ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب را به عنوان فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان رودبار معرفی نمود .در پایان سرهنگ روشن قلب فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان رودبار هم ضمن تبریک عید سعید فطر و قدردانی از حضور میهمانان در مراسم گفت : بنده به عنوان یک سرباز کوچک در خدمت مردم شریف شهرستان رودبار می باشم و با تعاملات سازنده با مردم و مسئولان شهرستان ، تلاش می کنم ماموریت های محوله را به نحو مطلوب به انجام برسانم. وی ضمن ارج نهادن به زحمات فرماندهی سابق نیروی انتظامی رودبار گفت : در چارچوب قانون با اخلال گران نظم و امنیت جامعه برخورد خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم با ایجاد نظم و امنیت پایدار رضایت مردم و الهی را جلب نماییم
ضمنا در این مراسم دکتر چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس هم نکاتی در خصوص تخصیص اعتبارات به شهرستان رودبار مطالبی را بیان داشت .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار