در پی سفر یکروزه رئیس دستگاه قضا به گیلان؛

مدیرعامل سابق کارخانه صنایع ابریشم گیلان توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد.

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 می 2021 | 21:07 ب.ظ
مدیرعامل سابق کارخانه صنایع ابریشم گیلان توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد. “اسماعیل خلیل زاده” رییس هیات مدیره استقلال در ارتباط با پرونده کارخانه ابریشم صومعه سرا، توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  ۸دی، “اسماعیل خلیل زاده” رییس هیات مدیره استقلال که سابقه مدیرعاملی کارخانه صنایع ابریشم گیلان را نیز دارد توسط سازمان اطلاعات سپاه […]

“اسماعیل خلیل زاده” رییس هیات مدیره استقلال در ارتباط با پرونده کارخانه ابریشم صومعه سرا، توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد.

“اسماعیل خلیل زاده” توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  ۸دی، “اسماعیل خلیل زاده” رییس هیات مدیره استقلال که سابقه مدیرعاملی کارخانه صنایع ابریشم گیلان را نیز دارد توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد.

کارخانه ابریشم گیلان علیرغم فعالیت ویژه اش در صنعت نوغان کشور، در دهه ۸۰ در روند واگذاری به بخش خصوصی، دچار مرگ تدریجی شد و به خاک سیاه نشست.

گفتنی است در روزهای اخیر “فریبرز خلیل زاده” به عنوان مالک و مدیرعامل فعلی کارخانه صنایع ابریشم نیز توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار رسیده حاکی از بازداشت سایر افراد مرتبط به بحث واگذاری کارخانه صنایع ابریشم در روزهای آتی است.

این در حالی است که رسیدگی فوری به وضعیت کارخانه ابریشم گیلان یکی از موضوعاتی بود که در سفر یک روزه رییس قوه قضاییه به گیلان مطرح شد. آیت الله رئیسی در این سفر رسیدگی به وضعیت پرونده های کارخانه های تعطیل شده گیلان از جمله کارخانه ابریشم را مورد تأکید قرار داد.

کارخانه ابریشم که در شهرستان صومعه سرا واقع شده در سال ۶۲در زمینه تولید نخ ابریشم و با اشتغال حدوداً ۳۰۰ نفر در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار به‌عنوان یکی از واحدهای بزرگ کشور فعالیت خود را آغاز کرد، این کارخانه در دهه ۸۰، در دولت اصلاحات و در زمان تصدی سلطانی فر بر استانداری گیلان، واگذار شد.

آگهی روزنامه های رسمی که در آذر ماه سال ۸۳ منتشر شده است نشان می دهد، به موجب صورتجلسه اول تیرماه ۱۳۸۳ هیات مدیره شرکت صنایع ابریشم گیلان، اسماعیل خلیل زاده کلنگستانی به عنوان مدیرعامل و فریبرز خلیل زاده کلنگستانی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره این شرکت انتخاب شده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار