پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم:

هر کجا ملت ایران به مجاهدت نیاز داشتند، معلمان در خط مقدم حضور یافتند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 می 2021 | 13:26 ب.ظ
هر کجا ملت ایران به مجاهدت نیاز داشتند، معلمان در خط مقدم حضور یافتند “امیرعلی باقری اسکلکی”مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار همزمان با فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری روز معلم را با اشاره به اینکه معلمی پاک ترین شغل دنیاست، به فرهنگیان شهرستان رودبار تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن […]
“امیرعلی باقری اسکلکی”مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار همزمان با فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری روز معلم را با اشاره به اینکه معلمی پاک ترین شغل دنیاست، به فرهنگیان شهرستان رودبار تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ»
خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند بالا می‌برد و بر کسانی که بهره‌ای از علم دارند، درجات بزرگی می‌بخشد. (آیه 11 سوره مجادله)

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است  که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند و اینجاست که وی را صاحب پاک ترین شغل دنیا می دانیم.
امسال در حالی در آستانه روز باشکوه معلم قرار گرفته ایم، که معلمان ایران‌زمین در کارزاری شبانه‌روزی برای روشنایی بخشیدن به چراغ دانش همه کودکان و دانش آموزان به سر می‌برند. طی بیش از یک سال گذشته همه‌گیری کرونا، زندگی همه مردم ایران را تحت تأثیر خود قرار داده است، اما معلمان پیش از آن که در پی چشم‌انداز عادی شدن اوضاع باشند، کوشیدند تا خود را به سرعت با وضعیت جدید منطبق کنند.
در این شرایط شما بودید که نشان دادید هر کجا ملت به مجاهدت نیاز دارد و فدایی و مدافع می‌خواهد، معلمان در کنار مردم و در خط مقدم حضور دارند و همانگونه که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور حماسه ساز شدند؛ شما نیز جایگاه رفیع معلم را بر قله‌های افتخار و عزت به نمایش گذاردید. این حماسه و این روز فرخنده بر یکایک شما معلمان و به خصوص فرهنگیان پرتلاش شهرستان رودبار، خجسته باد.

امیرعلی باقری اسکلکی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار