پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت روز معلم؛

جامعه فرهنگیان استان و کشور به خوبی تهدید گسترش بیماری کرونا را به فرصت آموزش در بستر شاد تبدیل کردند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 می 2021 | 07:48 ق.ظ
جامعه فرهنگیان استان و کشور به خوبی تهدید گسترش بیماری کرونا را به فرصت آموزش در بستر شاد تبدیل کردند مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در آستانه سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،متن پیام محمد رحمتی به شرح زیر است:         به نام خداوند جان و خرد ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ  ( سوره قلم ، آیه 1 ) […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در آستانه سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،متن پیام محمد رحمتی به شرح زیر است:

 

 

 

 

به نام خداوند جان و خرد
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ  ( سوره قلم ، آیه 1 )
خِرَد ودیعه خداوند است در نهاد انسان و معلمان ادامه دهندگان راهی هستند که پیامبران، انسان ها را به سوی اخلاق، علم و عمل رهنمون شدند.
استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری یکی از بزرگ معلمانی است که آثار، گفتار و رفتار او کلاس درس ماندگار برای همه ایرانیان به ویژه معلمان و دانش آموزان است. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
امسال در شرایطی مقام شامخ معلم را گرامی می داریم که جامعه فرهنگیان استان و کشور به خوبی تهدید گسترش بیماری کرونا را به فرصت آموزش در بستر شاد تبدیل کرده اند. در روزهای بزرگ داشت مقام معلم، سپاسگزار کوشش همه معلمان و آموزگاران هستیم.
امیدوارم تلاش های شما فرهنگیان عزیز در پرتو عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر ( عج )، رهنمود های مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، تداوم یابد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار