با اعلام معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛

ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی الکترونیکی شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 آوریل 2021 | 20:26 ب.ظ
ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی الکترونیکی شد آغاز غربالگری کلاس اولی‌ها از اول خرداد درفک خبر/ رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل نهایی ثبت‌نام در سال تحصیلی آینده را به زودی ابلاغ خواهیم کرد. تصمیم برآن شده است که برای ثبت‌نام بیشترین استفاده از فناوری را داشته باشیم. وی افزود: در مناطق محرومی که زیرساخت‌های فناوری را […]

آغاز غربالگری کلاس اولی‌ها از اول خرداد

درفک خبر/ رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:

دستورالعمل نهایی ثبت‌نام در سال تحصیلی آینده را به زودی ابلاغ خواهیم کرد. تصمیم برآن شده است که برای ثبت‌نام بیشترین استفاده از فناوری را داشته باشیم.

وی افزود:

در مناطق محرومی که زیرساخت‌های فناوری را نداریم و در آنجا امکان مراجعه حضوری برای ثبت‌نام وجود دارد، مشکلی از این جهت نخواهد بود؛ اما در اکثر شهرها با توجه به آماری که از کاربران شاد داریم اکثریت امکان دسترسی به فضای مجازی را دارند. در عین حال هیچ کودکی به دلیل اینکه زیرساخت فناوری ندارد از ثبت‌نام جا نمی‌ماند.

حکیم زاده اظهار کرد

خانواده‌ها برای ثبت‌نام نگرانی و عجله نداشته باشند؛ امسال بازه زمانی وسیع تر است و همه تلاش ما این است که سلامتی و حفظ شرایط ایمن برای ثبت‌نام اولویت نخست باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

کلاس اولی‌ها باید برای غربالگری به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند هم‌اکنون چون اکثر مدارس فضایشان خالی است برای شروع غربالگری طی توافق با سازمان و آموزش وپرورش استثنایی می توانیم از اوایل خرداد کار را شروع کنیم؛ بنابراین مشکل تراکم زیاد در یک زمان معین را نخواهیم داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار