مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان:

۷۵۰ جلد کتاب برای استفاده کودکان و نوجوانان و دوستداران کتاب به کتابخانه عمومی حکیم فردوسی دهستان کلشتر رودبار اهدا شد.   

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 آوریل 2021 | 07:20 ق.ظ
۷۵۰ جلد کتاب برای استفاده کودکان و نوجوانان و دوستداران کتاب به کتابخانه عمومی حکیم فردوسی دهستان کلشتر رودبار اهدا شد.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: ۷۵۰ جلد کتاب برای استفاده کودکان و نوجوانان و دوستداران کتاب به کتابخانه عمومی حکیم فردوسی دهستان کلشتر رودبار اهدا شد. پریسا کرمی اررزش این کتاب‌ها را ۱۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سهیلا آقایی مسئول و کتابدار این کتابخانه در این اقدام […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: ۷۵۰ جلد کتاب برای استفاده کودکان و نوجوانان و دوستداران کتاب به کتابخانه عمومی حکیم فردوسی دهستان کلشتر رودبار اهدا شد.
پریسا کرمی اررزش این کتاب‌ها را ۱۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سهیلا آقایی مسئول و کتابدار این کتابخانه در این اقدام ارزشمند با همکاری ناشران و خیران به تامین نیاز‌های مطالعاتی دوستداران کتاب و اعضای کتابخانه پرداخت.
وی افزود: این کتاب‌های اهدایی در رده‌های مختلف علمی، ویژه سنین کودک و نوجوان و بزگسالان است.

پریسا کرمی در ادامه به راه اندازی شبکه مجازی این کتابخانه به نشانی keleshterpl اشاره کرد و گفت: با توجه به همه گیری بیماری کرونا دوستداران کتاب می‌توانند با مراجعه به این سایت از کتب و برنامه‌های این کتابخانه بهره‌مند شوند.
کتابخانه عمومی کلشتر رودبار با مساحت ۱۹۵ متر مربع زیر بنا در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد.
کلشتر در فاصله سه کیلومتری رودبار و در کوهپایه کوهستان البرز غربی و یکی از نقاط دیدنی این شهرستان است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار