چگینی، نماینده مردم شریف رودبار:

بخش زیادی از تعطیلی صنایع در گیلان ناشی از بالابودن قیمت تمام شده ی تسهیلات است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 آوریل 2021 | 09:15 ق.ظ
بخش زیادی از تعطیلی صنایع در گیلان ناشی از بالابودن قیمت تمام شده ی تسهیلات است نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه بخش زیادی از تعطیلی صنایع در گیلان ناشی از بالابودن قیمت تمام شده ی تسهیلات است، گفت: بانک هایی که در سر راه تولید موانع ایجاد کرده و تسهیلات را چند برابر محاسبه و قیمت های تمام شده ی تسهیلات را به گونه ای طراحی می کنند […]

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه بخش زیادی از تعطیلی صنایع در گیلان ناشی از بالابودن قیمت تمام شده ی تسهیلات است، گفت: بانک هایی که در سر راه تولید موانع ایجاد کرده و تسهیلات را چند برابر محاسبه و قیمت های تمام شده ی تسهیلات را به گونه ای طراحی می کنند که برای تولید به صرفه نیست، بخشی از مشکلات تولید در استان گیلان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در رابطه با راهکارهای مجلس برای عملی شدن شعار سال، اظهار کرد: تمام تلاش مجلس این است که با همکاری دولت در بحث قوانین و مقررات موانعی که در بحث اشتغال وجود دارد را تجمیع کرده و قوانین خوب را تقویت و موانع را از سر راه تولید بر داریم.
وی افزود: یقینا با نظارت های میدانی که کمیسیون های مختلف مجلس در بخش های مختلف خواهند داشت، بررسی می شود که در کدام بخش لازم است تسریع در کار صورت بگیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به تسهیلات ارائه شده به صنایع، تصریح کرد: در لایحه بودجه دولت تسهیلات خیلی خوبی برای صنایع در نظر گرفته شد که امیدواریم این اقدامات در سال جدید بتواند بخشی از مشکلات  را در امر تولید برداریم، با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال ها است که بر اشتغال و تولید تأکید دارند و امیدواریم محصول جهش تولید را با مانع زدایی هایی که مجلس و سایر دستگاه ها انجام می دهند داشته باشیم.

وی بیان کرد: یقبنا مجلس شورای اسلامی با دولت همکاری خواهد کرد که بتواند در بخش مانع زدایی و جهش تولید حرکت خوبی را شاهد و پشتیبانی های خوبی در این بخش داشته باشیم.

گودرزوند چگینی در خصوص موانع راه تولید در گیلان، گفت: در استان گیلان قطعا ۴ اداره کل متولی مستقیم هستند همچون سازمان های صمت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و اتاق بازرگانی که مستقیم می توانند در بحث تولید و مانع زدایی نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: این ۴ ارگان مشکلات و موانعی که در بخش  صنایع وجود را می توانند در کمیته های مختلف مطرح کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه در کنار همه این موارد بانک ها قرار دارند، گفت: بانک هایی که در سر راه تولید موانع ایجاد کرده و تسهیلات را چند برابر محاسبه و قیمت های تمام شده ی تسهیلات را به گونه ای طراحی می کنند که برای تولید به صرفه نیست، بخشی از مشکلات تولید در استان گیلان است؛ که ورود دستگاه قضا به این عرصه ضرورت دارد.

وی افزود: به نظر بنده بخش زیادی از تعطیلی صنایع در گیلان ناشی از بالابودن قیمت تمام شده ی تسهیلات است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: با توجه تأکیدات رهبر انقلاب در رابطه با امر تولید کمیسیون ها فعال هستند و در کمیسیون جلساتی با وزیر اقتصاد برای تبیین راهکارها برگزار شده و ادامه دارد.

نماینده مردم رودبار در مجلس خاطرنشان کرد: چندین جلسه با مدیران اقتصادی کشور راهکارهای مشترک در خصوص تحقق شعار سال خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم با همفکری و همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط یک برنامه جامع برای توسعه داشته باشیم/ 8 دی نیوز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار