مدیر عامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان:

بیش از یک و نیم میلیارد کیلو وات ساعت برق در نیروگاه لوشان تولید شده است

عبدالله بشارتی
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آوریل 2021 | 12:47 ب.ظ
بیش از یک و نیم میلیارد کیلو وات ساعت برق در نیروگاه لوشان تولید شده است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهندس خیرالله شجاعی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با اعلام خبر تولید بیش از یک و نیم میلیارد کیلو وات ساعت برق از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون گفت : انرژی الکتریکی تولید شده در نیروگاه شهید بهشتی لوشان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهندس خیرالله شجاعی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با اعلام خبر تولید بیش از یک و نیم میلیارد کیلو وات ساعت برق از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون گفت : انرژی الکتریکی تولید شده در نیروگاه شهید بهشتی لوشان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش شاخص تولید ۴۷ / ۳ درصدبرخوردار بوده است.
وی گفت : از ابتدای سال ۹۹ با توجه به محدودیت تولید در واحد دو بخار این مجموعه بدلیل مشکل در بویلر و کمبود سوخت توانستیم تا پایان سال به تولید خالص یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون کیلو وات ساعت دست یابیم.

مهندس شجاعی افزود : از این میزان تولید ۷۷ /۷۶ درصد توسط واحد های بخار و ۲۳/ ۲۳ درصد توسط واحد های گازی تولید شده است. که با توجه به خروج واحد دو بخار از ابتدای اسفند ماه توانستیم این میزان انرژی الکتریکی تولید شده را وارد شبکه سراسری برق کنیم.

مدیر عامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: شرکت مدیریت تولید برق لوشان توانست با اتکا به توانمندی نیروهای خود،تعمیرات اساسی واحد دو بخار را از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ برای اولین بار توسط شرکت مدیریت تولید برق لوشان آغاز نماید، تا برگ زرین دیگری در کارنامه این شرکت ثبت گردد.
وی افزود : با توجه به حجم بالای عملیات تعمیرات صورت گرفته و نوسازی واحد دو بخار ، امیدواریم نیروگاه لوشان آمادگی لازم را برای تولید انرژی الکتریکی در نیم قرن دوم را هم داشته باشد .
لازم بذکر است واحد های بخار نیروگاه لوشان هر یک به ظرفیت ۱۲۰ مگا وات برق در ساعت ، در سال های ۱۳۴۹ و ۱۳۵۱ به بهره برداری رسیده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار