686 عدد ادکلن قاچاق در رودبار کشف شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 آوریل 2021 | 15:11 ب.ظ
686 عدد ادکلن قاچاق در رودبار کشف شد فرمانده انتظامي رودبار گفت: 686 عدد ادكلن قاچاق در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “حميدرضا فيضي” با بيان اينكه مبارزه بي‌امان و خستگي‌ناپذير پليس با قاچاقچيان به صورت مستمر ادامه دارد به تشديد اقدامات همه جانبه پليس به منظور مقابله با قاچاق كالا و ارز […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 686 عدد ادكلن قاچاق در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “حميدرضا فيضي” با بيان اينكه مبارزه بي‌امان و خستگي‌ناپذير پليس با قاچاقچيان به صورت مستمر ادامه دارد به تشديد اقدامات همه جانبه پليس به منظور مقابله با قاچاق كالا و ارز اشاره كرد و اظهار داشت: اثر سوء قاچاق و احتکار كالا موجب اخلال در نظم اقتصادي، تضعيف توليد داخلي و کاهش اشتغال مي‌شود.
وي در ادامه گفت: براي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلوگيري از ورود و خروج كالاي فاقد مجوز و قاچاق، كنترل محورهاي مواصلاتي به صورت مستمر از سوي پليس شهرستان رودبار انجام مي‌شود.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار افزود: ماموران انتظامي حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه اتوبوس كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بازرسي از وسايل مسافر خودرو مورد نظر، 686 عدد ادكلن قاچاق كشف و متهم 30 ساله اين پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
وي بيان داشت: كارشناسان ارزش اقلام كشف شده را 200 ميليون ريال برآورد كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اعلام اينكه قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه محسوب مي‌شود تصريح كرد: بايد با آگاهي بخشي به مردم و مبارزه هدفمند با اين پديده قبيح، قدم‌هاي مفيد و موثري براي حمايت از توليدات داخلي برداشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار