در جلسه امروز کمیسیون تلفیق صورت گرفت

از تعیین یارانه بگیران سال ۹۷ تا مخالفت با افزایش قیمت حامل‌های انرژی

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 ژانویه 2018 | 16:19 ب.ظ
از تعیین یارانه بگیران سال ۹۷ تا مخالفت با افزایش قیمت حامل‌های انرژی بعد از بررسی ها و اصلاحات انجام شده گزارش کمیسیون تلفیق بودجه امروز به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛طبق مصوبه جدید کمیسیون تلفیق مقرر شد به روستاییان و همه اقشار تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی یارانه نقدی پرداخت شود. همچنین مقرر شد به تمام افرادی که […]

بعد از بررسی ها و اصلاحات انجام شده گزارش کمیسیون تلفیق بودجه امروز به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛طبق مصوبه جدید کمیسیون تلفیق مقرر شد به روستاییان و همه اقشار تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی یارانه نقدی پرداخت شود.

همچنین مقرر شد به تمام افرادی که زیر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند، افرادی که در حاشیه شهر ها زندگی می کنند و اقشار کم در آمد، یارانه نقدی پرداخت شود.

مقرر شد افرادی که درخواست دریافت یارانه را دارند، باید تراکنش‌های مالی‌شان بررسی شود تا بتوانند یارانه دریافت کنند؛ با این کار خود به خود ثروتمندان از دریافت یارانه انصراف خواهند داد.

همچنین در بند دیگری مقرر شد کسانی که یارانه‌شان حذف شده اما معترض هستند، اعتراض خود را باید به دستگاه‌های مرتبط وزارت رفاه و تأمین اجتماعی اعلام کنند و ظرف یک ماه دولت موظف است یارانه این افراد را پس از بررسی وضعیت مالی‌شان بازگرداند.

مخالفت کمیسیون تلفیق با افزایش قیمت حامل های انرژی

در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، علی رغم اینکه پیشنهاداتی برای افزایش نرخ حامل های انرژی مطرح شد اما در نهایت پیشنهادات بعد از بررسی رای نیاورد و کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت حامل های انرژی موافقت نکرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار