رحمانی مسئول زندان منجیل؛

💥 کمک 71 میلیون و500 تومانی خیران شهرستان به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

لطیفی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 می 2018 | 09:34 ق.ظ
💥 کمک 71 میلیون و500 تومانی خیران شهرستان به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد درفک خبر ✳ به میمنت  ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا  و به منظورحمایت و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، جشن گلریزان به همت انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان و با دعوت ازخیرین و نیکوکاران در تالار ماهک منجیل برگزار شد.   ✳ در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین […]

درفک خبر

✳ به میمنت  ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا  و به منظورحمایت و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، جشن گلریزان به همت انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان و با دعوت ازخیرین و نیکوکاران در تالار ماهک منجیل برگزار شد.

 

✳ در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین اجرایی ، نظامی و قضایی و نیکوکاران و خیرین این شهرستان برگزار شد ، رحمانی مسئول زندان منجیل ضمن خیر مقدم به مهمانان و خیرین به ارزش معنوی و اجر و پاداش کمک به افراد نیازمند علی‌الخصوص زندانیان نیازمندی که بدلیل عدم توانایی در پرداخت دیون غیر عمدی در زندان بسر می‎برند تاکید کرد و گفت: این امر اجر مضاعفی نزد خداوند سبحان دارد .

 

وی در ادامه با بیان اینکه در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال به ثبت رسید افزود :

✳ با زندانی شدن یک فرد و سرپرستان خانوار بابت جرائم غیر عمد تعداد زیادی از اعضاء دچار آسیب می شوند که در خطای مرتکب شده گناهی مرتکب نشده اند و امیدواریم امسال نیز خیران شهرستان همانند سال گذشته به کمک زندانیان جرائم غیر بیایند .

منبع:رودبارنیوز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار