هواشناسی درفک خبر؛

سیزده بدر گرم در انتظار گیلانیان است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 30 مارس 2021 | 13:09 ب.ظ
سیزده بدر گرم در انتظار گیلانیان است مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش هفت تا ۱۲ درجه ای متوسط دمای هوای استان از پنجشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه و جمعه شاهد شکل گیری جریانات جنوبی و وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد دادرس, آسمان گیلان را کمی تا نیمه ابری گاهی با […]
مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش هفت تا ۱۲ درجه ای متوسط دمای هوای استان از پنجشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه و جمعه شاهد شکل گیری جریانات جنوبی و وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد دادرس, آسمان گیلان را کمی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر دانست و اظهار کرد: طی بعد از ظهر و شب وزش باد و بارندگی پراکنده در برخی از نقاط پیش بینی می شود.مدیرکل هواشناسی گیلان، از گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه خبر داد و تصریح کرد: ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی پراکنده و وزش باد از پدیده های مورد انتظار است و این شرایط تا پایان هفته در منطقه تداوم دارد، اما به تدریج طی پنجشنبه و جمعه شاهد شکل گیری جریانات جنوبی و وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها هستیم.

دادرس، از افزایش هفت تا ۱۲ درجه ای متوسط دمای هوای استان از پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آسیب به سازه ها و تاسیسات و بناهای سست بنیان و شکستن و سقوط درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع و ذوب برف و افزایش سطح آب رودخانه ها وجود دارد.

وی افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق را از دیگر پدیده های پیش بینی شده برای روزهای آخر هفته دانست و گفت: موج دریا طی امروز و فردا به ۶۰ سانت خواهد رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار