رئیس دادگستری رودبار در نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات؛

در این دوره انتخابات تبلیغات متفاوت خواهد بود و الزاما فضای مجازی نقش آفرین خواهد بود.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 مارس 2021 | 03:25 ق.ظ
در این دوره انتخابات تبلیغات متفاوت خواهد بود و الزاما فضای مجازی نقش آفرین خواهد بود. رئیس دادگستری رودبار در نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات؛ اولویت اقدامات ما پیشگیری از هرگونه تخلف است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛نادر اکبری رئیس دادگستری رودبار در ستاد پیشگیری از جرائم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان گفت؛ اولویت اقدامات ما پیشگیری از هرگونه تخلف […]

رئیس دادگستری رودبار در نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات؛ اولویت اقدامات ما پیشگیری از هرگونه تخلف است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛نادر اکبری رئیس دادگستری رودبار در ستاد پیشگیری از جرائم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان گفت؛ اولویت اقدامات ما پیشگیری از هرگونه تخلف است اما درصورت اتفاق، دستگاه قضایی فوری به جرائم و اقدامات مجرمانه رسیدگی می کند.


وی افزود؛ توجیه، ارشاد و انذار برای افراد، تشکلها، احزاب، گروههای سیاسی، ستادها، اشخاص حقیقی و حقوقی در فضای حقیقی و حقوقی باید در برنامه باشد.
اکبری گفت؛ ستاد پیشگیری پایش و رصد مستمر اقدامات و فعالیتهای انتخابات را با هدف عدم وقوع تخلف در برنامه دارد.
رئیس دادگستری رودبار با بیان اینکه انتخابات در سرنوشت تک تک ما تاثیرگذار است، گفت؛ هر چقدر برگزاری انتخابات صحیح تر و درست تر باشد به همان اندازه بازخورد بهتر و ملموس تر خواهد داشت از این رو باید تلاش کنیم تخلف و جرائم وجود نداشته باشد تا به صحت انتخابات چه جزئی چه کلی خللی وارد نشود.
اکبری اظهار امیدواری کرد؛ انتخابات سالم و پرنشاط با مشارکت حداکثری مردم برگزار گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودبار در این نشست گفت؛ انتخابات سرنوشت ساز پیش رو داریم که تاثیرات ملی و بین المللی آن بر کسی پوشیده نیست.
قاسم رضایی افزود؛ مشارکت مدبرانه، پرشور و بالای مردمان رودبار در طول انتخاباتهای گذشته همیشه این شهرستان را بر سکوی افتخار قرار داده است.
وی با اشاره به بیماری کوید ۱۹ گفت؛ در این دوره انتخابات تبلیغات متفاوت خواهد بود و الزاما فضای مجازی نقش آفرین خواهد بود.
رضایی گفت؛ ستاد انتخابات شهرستان رودبار در راستای تدابیر استانی و ملی بسترها و سازوکارهای لازم قانونی را برای برگزاری اولین انتخابات قرن جدید با مشارکت حماسی و پرشور مردم فراهم می نماید و در این مسیر برگزاری انتخابات سالم در اولویت اقدامات است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار