توقيف لوازم جانبي تلفن همراه قاچاق در رودبار

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 مارس 2021 | 16:02 ب.ظ
توقيف لوازم جانبي تلفن همراه قاچاق در رودبار فرمانده انتظامي رودبار گفت: 230 عدد لوازم جانبي تلفن همراه قاچاق از يك دستگاه خودرو پرايد در اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي، با بيان اينكه قاچاق به عنوان يك آفت خطرناك سد راه پويايي اقتصاد و سلامت تجارت كشور محسوب مي‌شود اظهار داشت: مبارزه با قاچاق […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 230 عدد لوازم جانبي تلفن همراه قاچاق از يك دستگاه خودرو پرايد در اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي، با بيان اينكه قاچاق به عنوان يك آفت خطرناك سد راه پويايي اقتصاد و سلامت تجارت كشور محسوب مي‌شود اظهار داشت: مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است.
وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي مستقر در ايست و بازرسي حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه خودرو وانت پرايد كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 230 عدد لوازم جانبي تلفن همراه قاچاق شامل اسپيكر، هندزفري، گلس، باطري، هدفون، گارد و شارژر تلفن همراه در بازرسي از اين خودرو خبر داد و بيان داشت: متهم 35 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي اذعان داشت: كارشناسان ارزش كالاي كشف شده را 52 ميليون و 610 هزار ريال برآورد كردند.
سرهنگ فيضي در پايان ضمن ضمن قدرداني از همكاري خوب مردم با پليس در شناسايي مجرمان و كشف جرايم از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق كالا و ارز در سطح خرد و كلان مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار