🏮شهرداری که دوست داشت آتش نشان شود! + اسناد

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 می 2018 | 17:05 ب.ظ
🏮شهرداری که دوست داشت آتش نشان شود! + اسناد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  درفک خبر به نقل از خزر ،  شهاب عطایی، شهردار سابق توتکابن، از دی ماه 92 تا آبان ماه 96 عهده دار کرسی شهرداری توتکابن از توابع شهرستان رودبار بود. وی در زمان تصدی بر شهرداری توتکابن در نامه ای خطاب به مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  درفک خبر به نقل از خزر ،  شهاب عطایی، شهردار سابق توتکابن، از دی ماه 92 تا آبان ماه 96 عهده دار کرسی شهرداری توتکابن از توابع شهرستان رودبار بود.

وی در زمان تصدی بر شهرداری توتکابن در نامه ای خطاب به مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نام خود را به عنوان یکی از کارکنان قراردادی شاغل در شهرداری توتکابن که دارای سابقه بیمه پردازی است، ارسال می کند.

جالب آنکه وی در این نامه مقطع تحصیلی خود را دیپلم تجربی عنوان و علیرغم تصدی بر کرسی شهرداری، رشته شغلی انتخابی خود را برای شرکت در آزمون تبدیل وضعیت، آتش نشانی انتخاب می کند!

بی تردید این حجم از تواضع شهردار سابق توتکابن می تواند الگویی برای سایر شهرداران باشد چرا که وی در نامه ای که نام خودش را در آن ذکر کرده هم مدرک تحصیلی اش را دیپلم عنوان کرده و هم رشته شغلی انتخابی خود را آتش نشانی قید می نماید.

!!!!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار