سردار حسین دهقان در بازدید از‌شهر رودبار گفت:

رودبار دروازه ورود به استان زرخیز گیلان است/ قابل قبول نیست احداث باقیمانده آزادراه هویت و حیثیت شهر را دچار مشکل کند

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 مارس 2021 | 22:22 ب.ظ
رودبار دروازه ورود به استان زرخیز گیلان است/ قابل قبول نیست احداث باقیمانده آزادراه هویت و حیثیت شهر را دچار مشکل کند سفر وزیر سابق دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح به رودبار سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز در بدو ورود به گیلان از چند فروشگاه عرضه زیتون و فرآورده‌های این محصول در شهر رودبار بازدید و با فروشندگان گفتگو کرد. درفک خبر / وزیر سابق دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مصاحبه با خبرنگار […]

سفر وزیر سابق دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح به رودبار

سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز در بدو ورود به گیلان از چند فروشگاه عرضه زیتون و فرآورده‌های این محصول در شهر رودبار بازدید و با فروشندگان گفتگو کرد.

درفک خبر / وزیر سابق دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما هدف از سفرش به گیلان را آشنایی با مردم و اطلاع از دغدغه‌ها و مشکلات روزمره آن‌ها اعلام کرد و افزود: در گفتگو با مردم بسیاری از مسایل و مشکلات طرح می‌شود که می‌توان این مسایل را از مسئولان مربوطه پیگیری و مشکلات مطرح شده را رفع کرد.

سردار حسین دهقان در خصوص حضورش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: اعلام نامزدی ریاست جمهوری کردم که با آمادگی کامل و تهیه برنامه جامع در این حوزه ورود کنم.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنم افرادی که می‌توانند در این حوزه کمک کنند را به نوعی سازمان دهی کنم گفت: البته تا زمان نام نویسی از نامزد‌های انتخاباتی و اعلام افراد مورد تایید هیچگونه کار تبلیغی گسترده نباید انجام شود و انجام نخواهیم داد.

وزیر سابق دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح و هیات همراه وی نهار را میهمان یکی از صاحبان فروشگاه مورد بازدید بودند و بعد از آن پای صحبت سید جواد علیپور شهردار و سمانه ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر منجیل، داوود صفری رئیس اتحادیه زیتون رودبار، نوری پور نائب رئیس نظام مهندسی کشور و چند نفر از اهالی رودبار در خصوص مشکلات این شهرستان؛ تولید زیتون، نگاه استان به رودبار، کیفیت آب شرب، تعطیلی شرکت‌ها و کارخانجات، بحث و گفتگو کرد.

سردار حسین دهقان با اشاره به ۲ مشکل اساسی مردم منجیل رودبار در خصوص اجرا نشدن طرح آب رسانی به این منطقه به رغم تخصیص اعتبار و اینکه بزرگراه رشت – قزوین که دسترسی شهر را مسدود کرده است گفت: این ۲ موضوع باید پیگیری تا مشکل مردم منطقه رفع شود.

وی به مشکلات مردم رودبار نیز اشاره کرد و افزود: فضای کرونایی موجب شده توان مالی مردم و اقتصاد این منطقه کاهش یابد واشتغال مردم با مشکل مواجه شود.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در خصوص احداث باقیمانده آزاد راه را که گفته می‌شود شهر را به لحاظ هویت و حیثیت دچار مشکل می‌کند گفت: این درست و قابل قبول نیست.

سردار حسین دهقان با اشاره به پیشنهاد عمومی مردم در خصوص مسیر رفت آزاد راه از بیرون شهر و برگشت از داخل شهر باشد تا کاسبی مردم حفظ شود افزود: وقتی می‌خواهیم توسعه‌ای انجام دهیم و خدمات رفاهی برای مردم ایجاد کنیم باید مراقب باشیم مردم متضرر نشوند.

وی آفت مگس زیتون و خسارت به باغ‌های این محصول را یکی مشکلات اصلی مردم رودبار دانست و تصریح کرد: مردم می‌گویند توان اقتصادی مبارزه با این آفت را ندارند و به کمک دولت نیازمند هستند که در این راستا وزارت جهاد کشاورزی باید ورود کند تا ضرر‌های جبران ناپذیری بر مردم وارد نشود.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین به آثار و پیامد‌های زلزله سال ۶۹ رودبار اشاره و تصریح کرد: مسئولان باید با حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات شان کمک کنند تا عقب افتادگی شهرستان رودبار جبران شود.

سردار حسین دهقان با بیان اینکه حل مسائل را نمی‌توانیم به گذر زمان بسپاریم افزود: برخی واحد‌های صنعتی و معدنی فعال رودبار تعطیل شده است و کارکنان این بخش شغل خود را از دست دادند و برای جوانان شغل نیست به ناچار از این شهرستان مهاجرت می‌کنند که کاهش جمعیت ۱۳۰ هزار نفری به ۹۵ هزار نفر نمونه بارز آن است.

وی رودبار را دروازه ورود استان زرخیز گیلان دانست و گفت : طبیعی است مردم بعد از ورود به اینجا شکوه و عظمت گیلان را احساس کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار