جانشین ستاد مقابله با کرونا گیلان:

ممنوعیت ورود به گیلان تا پایان سال 99 ادامه دارد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 7 فوریه 2021 | 07:11 ق.ظ
ممنوعیت ورود به گیلان تا پایان سال 99 ادامه دارد جانشین ستاد کرونای گیلان گفت: آمارها از کاهش ۱۵ درصدی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از سوی مردم طی هفته های اخیر خبر می دهد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم نژاد، با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان گیلان طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: متاسفانه از سه شهرستان نارنجی […]

جانشین ستاد کرونای گیلان گفت: آمارها از کاهش ۱۵ درصدی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از سوی مردم طی هفته های اخیر خبر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم نژاد، با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان گیلان طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: متاسفانه از سه شهرستان نارنجی به هفت شهرستان نارنجی رسیدیم.

وی با بیان اینکه افزایش شهرستان های نارنجی حاکی از کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، افزود: سهل انگاری مردم در مقابل بیماری کرونا بیشتر شده است.

قاسم نژاد، یکی از مهمترین عوامل کاهش رتبه استان در رنگ بندی کرونایی را تراکم بسیار بالای جمعیت دانست و یادآور شد: متاسفانه شاهد تردد هموطنان به استان گیلان و رفت و آمد مردم از شهرستان های نارنجی به سایر شهرها هستیم.

وی از مردم خواست به غیر از مواردضرورت به استان گیلان سفر نداشته باشند و گفت: براساس اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا از ۱۸ بهمن محدودیت های شدید تردد به استان های شمالی اعمال شده و منع ورود به این استان ها وجود دارد لذا هموطنان تا پایان سال از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در گیلان در گفت و گو با خبر شبکه باران از تشدید نظارت بر اماکن، بازارها، مطب ها و نانوایی ها خبر داد و اضافه کرد: شاهد کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و لذا برخورد قضایی با اصناف و پلمب صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، با بیان اینکه آمارها از کاهش ۱۵ درصدی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از سوی مردم طی هفته های اخیر خبر می دهد، خاطرنشان کرد: مردم باید نگران بیماری باشند و با کاهش موارد ابتلا، تصور نکنند که کرونا به پایان رسیده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار