فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

کشف 12 هزار مواد محترقه در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 فوریه 2021 | 18:36 ب.ظ
کشف 12 هزار مواد محترقه در رودبار فرمانده انتظامي رودبار گفت: 12 هزار و 46 عدد موادمحترقه غيرمجاز از مسافر يك دستگاه اتوبوس در اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي اظهار داشت: نيروي انتظامي با افرادي كه اقدام به خريد، فروش، نگهداري، حمل و استفاده از مواد محترقه غيرمجاز و خطرناك كه امنيت جاني، […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 12 هزار و 46 عدد موادمحترقه غيرمجاز از مسافر يك دستگاه اتوبوس در اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي اظهار داشت: نيروي انتظامي با افرادي كه اقدام به خريد، فروش، نگهداري، حمل و استفاده از مواد محترقه غيرمجاز و خطرناك كه امنيت جاني، مالي و رواني شهروندان را به خطر مي‌اندازد، برخورد قانوني مي‌كند.
وي در ادامه بيان داشت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه اتوبوس كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 12 هزار و 46 عدد مواد محترقه غيرمجاز و خطرناك از وسايل همراه مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و گفت: متهم 26 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: كارشناسان ارزش اين كشفيات را 34 ميليون و 500 هزار ريال برآورد كردند.
سرهنگ فيضي در پایان به خانواده‌ها توصيه كرد: كنترل و مراقبت بيشتري نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسيب و خطرات احتمالي استفاده از مواد محترقه نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتي مبني بر فروش و يا نگهداري مواد محترقه، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار