بخشدار عمارلو خبر داد:

خسارت 200 میلیونی سارق تابلوهای راهنمایی و رانندگی به بخش عمارلو

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 29 ژانویه 2021 | 07:40 ق.ظ
خسارت 200 میلیونی سارق تابلوهای راهنمایی و رانندگی به بخش عمارلو بخشدار عمارلو با اشاره به خسارت ۲۰۰میلیونی سرقت تابلوهای راهنمایی رانندگی در جاده های کوهستانی این منطقه، گفت: عمارلو یک منطقه کوهستانی است و هر تابلو شاید بتواند جان یک انسان را نجات دهد و از این جهت این اتفاق باعث نگرانی ما شده بود که خوشبختانه سارقان دستگیر شدند. “محمود تاجی”، بخشدار عمارلو با […]

بخشدار عمارلو با اشاره به خسارت ۲۰۰میلیونی سرقت تابلوهای راهنمایی رانندگی در جاده های کوهستانی این منطقه، گفت: عمارلو یک منطقه کوهستانی است و هر تابلو شاید بتواند جان یک انسان را نجات دهد و از این جهت این اتفاق باعث نگرانی ما شده بود که خوشبختانه سارقان دستگیر شدند.

“محمود تاجی”، بخشدار عمارلو با اشاره به سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده لوشان ـ جیرنده توسز افراد غیربومی، اظهار کرد: هر تابلو ۶۵۰ هزار تومان برای ما هزینه دارد.

وی با بیان اینکه پس از مدتی متوجه دزدیدن این تابلوها از مسیر شدیم افزود: سرقت این تابلوهای راهنمایی و رانندگی دغدغه‌های ما شده بود که در این راستا نیروی انتظامی بسیار به ما کمک کرد.

بخشدار عمارلو با اشاره به اینکه حدود ۱۵۰ تابلو در دفعات مختلف به سرقت می رفت افزود: عمارلو یک منطقه کوهستانی است و هر تابلو شاید بتواند جان یک انسان را نجات دهد و از این جهت این اتفاق باعث نگرانی ما شده بود.

وی با اشاره به خسارت قریب به ۲۰۰ میلیون تومانی از سرقت این تابلوها ادامه داد: نیمی از تابلوها خریداری و نصب شد و برای خرید نیم دیگر آن‌ها تعلل کردیم زیرا پیمانکار، عوامل راهداری و رئیس راه گفتند که ابتدا مسائل دزدی ساماندهی شود.

تاجی با بیان اینکه آخرین سرقت سارقان در روز بود که خوشبختانه ما دیدیم و توانستیم آنها را دستگیر کنیم گفت: طی بازجویی این سارقان اقرار کردند که برای سرقت تابلوها عوامل محلی دخیل بودند و راهنما داشتند/8 دی نیوز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار