جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان خبر داد:

وضعیت کرونا در 6 شهرستان گیلان زرد و مابقی نارنجی است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 22 دسامبر 2020 | 08:52 ق.ظ
وضعیت کرونا در 6 شهرستان گیلان زرد و مابقی نارنجی است جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان گفت: محدودیت های کرونایی در شهرستان های زرد و نارنجی گیلان همچنان پابرجاست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم نژاد” جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی در استان، اظهار کرد: در سایه […]

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان گفت: محدودیت های کرونایی در شهرستان های زرد و نارنجی گیلان همچنان پابرجاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم نژاد” جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی در استان، اظهار کرد: در سایه تعامل و رعایت مردم و اقشار مختلف شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج شد اما این بدان معنا نیست که پروتکل ها را اجرا نکنیم بلکه در وضعیت نارنجی و زرد پروتکل های بهداشتی لازم الاجرا است.وی ادامه داد: تردد از شهرهای با وضعیت زرد به شهرهای نارنجی و همچنین به سمت شهرهای زرد ممنوع است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان ممنوعیت شامل خودروهای شخصی مگر به ضرورت و مجوزی که از فرمانداری ها اخذ کرده اند می شود‌ البته این موضوع شامل خودروهای عمومی، تاکسی، اتوبوس و خودروهای بین شهری نمی شود.

قاسم نژاد افزود: حضور کارکنان نهادهای ضروری و خدمات رسان در وضعیت زرد به صورت ۱۰۰ درصدی است و سایر دستگاه ها دو سوم کارکنان باید برای خدمات رسانی در محل کار خود حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در شهرهای با وضعیت نارنجی دستگاه های خدمات رسانِ ضروری، امنیتی و امدادی دو سوم نیروها و سایر دستگاه های اجرایی ۵۰ درصد در محل کار حاضر می شوند.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۶ شهرستان رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، شفت، املش و سیاهکل در وضعیت زرد و مابقی در وضعیت نارنجی هستند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های شغلی ۱، ۲ و ۳ در شهرستان های زرد می توانند فعالیت کنند و در شهرستان های نارنجی دو گروه شغلی ۱و۲ می توانند فعالیت داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار