رئیس انجمن داروسازان ایران با ارسال نامه ای؛

از تلاش های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیگیری و حل معضلات روبروی صنعت داروسازی کشور تشکر کرد

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 10 دسامبر 2020 | 17:46 ب.ظ
از تلاش های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیگیری و حل معضلات روبروی صنعت داروسازی کشور تشکر کرد به گزارش درفک خبر ؛ دکتر ضیاء در نامه خود به رضایی نوشته است: امید داریم که با حمایت ارکان نظام، شاهد رشد صنعت داروسازی کشور در چارچوب سیاست کلی سلامت، ابلاغی مقام معظم رهبری باشیم. انجمن صنفی داروسازان از تلاش های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیگیری و حل معضلات روبروی صنعت داروسازی کشورمان […]

به گزارش درفک خبر ؛ دکتر ضیاء در نامه خود به رضایی نوشته است: امید داریم که با حمایت ارکان نظام، شاهد رشد صنعت داروسازی کشور در چارچوب سیاست کلی سلامت، ابلاغی مقام معظم رهبری باشیم.

انجمن صنفی داروسازان از تلاش های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیگیری و حل معضلات روبروی صنعت داروسازی کشورمان بویژه در مقابله با شیوع ویروس کرونا و پاندمی کووید ۱۹، تشکر کرد.
درفک خبر /دکتر محمدباقر ضیاء رئیس انجمن صنفی داروسازان ایران در نامه مورخ ۱۸ آذر ۹۹ خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشته است: از دستور مساعدت جنابعالی پیرو جلسه مورخ ۹۹/۰۸/۲۹ و پیگیری های انجام شده در راستای حل مشکلات مزمن نظام دارویی کشور و داروسازان عزیز، قدردانی به عمل می آید.
ضیاء در نامه خود خطاب به رضایی افزوده است: امید داریم که با حمایت کلیه ارکان نظام به ویژه قوای سه گانه و مجمع تشخیص مصلحت نظام، شاهد رشد و بالندگی صنعت داروسازی کشور و ارتقاجایگاه خدمات داروسازان در چارچوب سیاست کلی سلامت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری باشیم.
گفتنی است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالجاری با هدف شناسایی و رفع معضلات پیشروی صنعت داروسازی داخلی در مقابله با پاندمی کرونا، از چند کارخانه داروسازی بازدید و پیگیری های‌ موثری برای تقویت تولید ملی در این بخش انجام داده است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار