فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

کشف بیش از 8 کیلوگرم هروئین و شیشه در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 دسامبر 2020 | 14:13 ب.ظ
کشف بیش از 8 کیلوگرم هروئین و شیشه در رودبار فرمانده انتظامي رودبار گفت: 8 كيلو 980 گرم هروئين و شيشه در اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي، با اشاره به اينكه بسياري از جرائم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي نشات گرفته از مصرف موادمخدر است گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور كار پليس قرار دارد. وي تصريح […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 8 كيلو 980 گرم هروئين و شيشه در اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي، با اشاره به اينكه بسياري از جرائم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي نشات گرفته از مصرف موادمخدر است گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور كار پليس قرار دارد.
وي تصريح كرد: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه خودرو پژو 405 كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از ساك همراه مسافر خودرو مورد نظر، 5 كيلو و 985 گرم موادمخدر از نوع هروئين و 2 كيلو و 995 گرم مواد روانگردان از نوع شيشه كشف شد افزود: متهم 33 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي و با بكارگيري تمام امكانات براي برقراري نظم و امنيت در جامعه تلاش مي‌كند از شهروندان خواست، در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعاليت سوداگران مرگ، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اعلام كنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار