سیدجواد علیپور خبر داد؛

‍ آماده باش ماشین آلات سنگین شهرداری برای پاکسازی معابر

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 دسامبر 2020 | 21:12 ب.ظ
‍ آماده باش ماشین آلات سنگین شهرداری برای پاکسازی معابر به گزارش،پایگاه خبري تحلیلی درفک خبر؛شهردار‌منجیل از آماده باش ماشین آلات سنگین شهرداری برای پاکسازی معابر در ایام زمستان و فصل بارش برف و باران خبر داد. وی افزود: همچنین با شیفت بندی و‌کشیک‌ روزانه پرسنل (اداری و‌خدماتی) نیز تا‌ پایان فصل زمستان برای انجام عملیات زمستانی(و وضعیت بحران) پرسنل شهرداری در سطح شهر منجیل […]

به گزارش،پایگاه خبري تحلیلی درفک خبر؛شهردار‌منجیل از آماده باش ماشین آلات سنگین شهرداری برای پاکسازی معابر در ایام زمستان و فصل بارش برف و باران خبر داد.

وی افزود:

همچنین با شیفت بندی و‌کشیک‌ روزانه پرسنل (اداری و‌خدماتی) نیز تا‌ پایان فصل زمستان برای انجام عملیات زمستانی(و وضعیت بحران) پرسنل شهرداری در سطح شهر منجیل در آماده باش کامل هستند.
مهندس علیپور: افزودند جهت تسریع در بازگشایی معابر و پیشگیری از لغزندگی و یخ زدگی معابر بویژه در‌منطقه‌ توریستی و‌تاریخی شهرک‌ هرزویل- منجیل با هدف تسریع در تردد شهروندان عزیز ماسه و نمک برای ایام زمستان توسط ماشین آلات شهرداری حمل و ذخیره شده است .

ایشان با بیان اینکه رفع نقص ماشین آلات برای عملیات زمستانی در دست اقدام‌ میباشد ، خاطر نشان کرد: واحد آتش نشانی و‌خدمات ایمنی شهرداری نیز پس از وقت اداری و از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح روز بعد تا‌پایان‌ فصل زمستان بصورت اماده باش با شماره‌ تماس ۱۲۵ و‌۲۲۲۲ -۳۴۶۴ در خدمت همشهریان عزیز میباشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با آماده باش کامل در ایام زمستان و فصل بارش برف شاهد خدمات رسانی مناسب به شهروندان خواهیم بود.
(روابط عمومی شهرداری‌منجیل)
منجیل خبر رسانه همه مردم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار