وزیر آموزش‌ و پرورش ؛

در هیچ نقطه‌ای از کشور دانش‌آموزی خارج از پوشش تحصیلی نداریم

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 دسامبر 2020 | 06:27 ق.ظ
در هیچ نقطه‌ای از کشور دانش‌آموزی خارج از پوشش تحصیلی نداریم   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به شکل گرفتن نهضت فداکاری و ایثار معلمان در دوره کرونایی، گفت: در هیچ نقطه‌ای از کشور دانش‌آموزی که مطلقاً خارج از پوشش تحصیلی قرار داشته باشد، نداریم. وی افزود: تحول در بهره‌وری نظام آموزش‌وپرورش مستلزم تحول در نظام‌های مهم سازنده نتایج نهایی […]

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به شکل گرفتن نهضت فداکاری و ایثار معلمان در دوره کرونایی، گفت: در هیچ نقطه‌ای از کشور دانش‌آموزی که مطلقاً خارج از پوشش تحصیلی قرار داشته باشد، نداریم.

وی افزود: تحول در بهره‌وری نظام آموزش‌وپرورش مستلزم تحول در نظام‌های مهم سازنده نتایج نهایی است.

وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: اولین گام آموزش‌وپرورش در بهره‌وری سرمایه انسانی، اصلاح نگرش معلمان نسبت به‌نظام مدیریت تعلیم و تربیت، جلب اعتماد عموم آن‌ها، ایجاد اطمینان لازم در آن‌ها نســبت به اثربخشی و کارایی مدیریت ارشد آموزش‌وپرورش و تقویت تعاملات وزارتخانه با جامعه فرهنگیان و افزایش اعتماد بود.

وی بهبود شرایط اقتصادی معلمان در جهت اصلاح اقتصاد تعلیم و تربیت را دومین گام برشمرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته لایحه رتبه‌بندی معلمان در فرایند پیگیری و تصویب قرارگرفته است.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق برنامه‌ها، سطح تعامل و ارتباط با مدیران را از حد مدیران ستادی و مدیران کل استان‌ها فراتر بردیم و با برقراری ارتباط روشمند و منظم، زمینه مشارکت همه مدیران در سطوح مختلف ملی، استانی و منطقه‌ای را در فرایند طراحی و اجرای برنامه‌ها فراهم ساختیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار