نماینده عالی دولت تدبیر و امید در رودبار خبر داد؛

برگزاری مراسمات در رودبار ممنوع شد

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 نوامبر 2020 | 13:13 ب.ظ
برگزاری مراسمات در رودبار ممنوع شد افزایشی بیماران بستری و فوتی های کرونا در شهرستان رودبار بویژه شهرلوشان نگران کننده است. درفک خبر/هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار با اعلام این خبر گفت؛ شهرستان رودبار بنا به اعلام مسئولین بهداشت و درمان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و روند افزایشی بیماران بستری و فوتی کرونای در یک هفته اخیر درسطح شهرستان […]

افزایشی بیماران بستری و فوتی های کرونا در شهرستان رودبار بویژه شهرلوشان نگران کننده است.


درفک خبر/هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار با اعلام این خبر گفت؛ شهرستان رودبار بنا به اعلام مسئولین بهداشت و درمان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و روند افزایشی بیماران بستری و فوتی کرونای در یک هفته اخیر درسطح شهرستان رودبار و بویژه شهرلوشان بسیار نگران کننده است و عزم همه مردم عزیز و مسئولین دستگاههای متولی را برای مدیریت و مقابله با شیوع بیماری کرونا و مراقبت از سلامتی و جان شهروندان می طلبد.
وی با قدردانی از تلاش ها و زحماتی که تا کنون توسط مردم و دستگاههای اداری ذیربط به عمل آمده است، افزود؛  از مردم عزیز می خواهیم  از برگزاری و حضور در دورهمی ها، مجالس و مراسم عروسی و حتی ترحیم اکیدا خودداری نمایند.
فرماندار با بیان اینکه مردم جز شرایط اضطرار از منزل خارج نشوند تصریح کرد؛ دستورالعملهای بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک جدی گرفته شود تا با هم افزایی و اهتمام عمومی از شرایط سخت فعلی عبور کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار