ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری لغو خواهد شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 نوامبر 2020 | 19:22 ب.ظ
ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری لغو خواهد شد دریافت تمامی خدمات تنها از طریق اپلیکیشن برق من امکان پذیر خواهد بود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  از عدم امکان ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری خبر داد . مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات صادره از […]

دریافت تمامی خدمات تنها از طریق اپلیکیشن برق من امکان پذیر خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  از عدم امکان ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری خبر داد .

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات صادره از سوی شرکت توانیر و در راستای ارائه خدمات بصورت سریع و آنلاین و درراستای تحقق دولت الکترونیک از ابتدای آذر سالجاری تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از طریق اپلیکیشن “برق من” قابل دریافت است و هیچ گونه مراجعه حضوری پذیرفته نخواهد شد.

هنرمند گفت: مردم شریف استان می توانند اپلکیشن برق من را از نرم افزار کافه بازار یا سایت اینشرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir  دانلود و پس از ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب برق خود ، تمامی خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند .

وی گفت : باوجود شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور این اپلیکیشن کمک قابل توجه به شهروندان برای ماندن در خانه و دریافت خدمات از راه دور خواهد کرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان به طرح ملی و مهم برق امید اشاره کرد و افزود : مشترکین کم مصرف در این طرح از برق رایگان برخوردار خواهند شد و همشهریان گرامی می توانند برای آگاهی از قرار گیری در دسته بندی کم مصرف ، خوش مصرف و پر مصرف به قسمت برق امید در اپلیکشین “برق من” مراجعه کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار