گودرزوند چگینی در نطق میان دستوری خود در مجلس شورای اسلامی:

به دلیل عدم توجه برخی مسئولین به شهرک صنعتی لوشان اکثر کارخانجات آن تعطیل و نیمه تعطیل شده است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 نوامبر 2020 | 16:14 ب.ظ
به دلیل عدم توجه برخی مسئولین به شهرک صنعتی لوشان اکثر کارخانجات آن تعطیل و نیمه تعطیل شده است   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع)، گفت: امروز ایران اسلامی در موقعیت و شرایط تاریخی قرار دارد که نیازمند اتحاد و یکپارچگی است همانطور […]

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع)، گفت: امروز ایران اسلامی در موقعیت و شرایط تاریخی قرار دارد که نیازمند اتحاد و یکپارچگی است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند توجه به اقتصاد و فرهنگ در گام دوم انقلاب اسلامی زمینه ساز توسعه و پیشرفت است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از این رو سه قوه و همه مسئولان باید بدانند صرفا کار، تلاش و تولید ضامن موفقیت کشور است و نگاه برنامه‌ای می‌تواند کلید موفقیت و مانع رشد فاصله طبقاتی باشد لذا برنامه قوی از سوی قوه مجریه با همکاری سایر قوا و بخش‌های کشور می‌تواند حلال مشکلات باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتظار داریم دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، نگاهی عمیق‌تر و بدون نگاه سیاسی داشته باشد، عنوان کرد: مجلس باید بتواند ساختار بودجه را به سمت ظرفیت‌ها و منابع داخلی متمرکز کند و استفاده از صنایع تبدیلی نفت و گاز و سایر منابع حاصلخیز کشاورزی و فراهم آوردن زمینه‌های بوم گردی در دستور کار قرار گیرد.

گودرزوند در ادامه با اشاره به برخی مسائل رودبار عنوان کرد: شهرستان رودبار با ۱۸.۵ درصد خاک استان گیلان به دلیل‌عدم توجه به زمین‌های حاصلخیز، نبود شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی و تعطیلی صنایع، زیر ۴ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده و اکثر مردم در حال مهاجرت هستند که از وزرای کشاورزی، صنعت، ارتباطات، نیرو و راه می‌خواهم در برنامه کاری خود بازدید میدانی را داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با اشاره به مسائل کشاورزی عنوان کرد: در برخی مناطق منطقه بیش از هزار و ۵۰۰ هکتار زمین مستعد کشاورزی رها شده وجود دارد که به نبود سدهای مخزنی آب به هدر می‌رود لذا ساخت چند سد می‌تواند باعث بازگشت کشاورزان به روستا شود.

وی همچنین با اشاره به مسائل حوزه صنعت و معدن بیان داشت: شهرک صنعتی لوشان رودبار بعد از شهرک صنعتی مرکز استان قرار دارد که به آن توجه نشده و اکثر کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل است، معدن سنگ منطقه که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بعد از زلزله سال ۶۹ رو به تعطیلی است می‌تواند محلی برای اشتغال‌زایی باشد که بیش از ۳۵ کیلومتر مربع زمین دارد اما رها شده است و نیازمند توجه وزیر صمت است.

گودرزوند در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات بیان داشت: در اکثر مناطق رودبار، ضعف و نبود شبکه اینترنت را داریم لذا انتظار تسریع حل مشکل است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد خواستار استفاده از کارخانجات مصادره ای امیرمنصور آریا برای تولید شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار