نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه ی رشت؛

اینگونه حکام عرب، دنیای اسلام را ذلیل کرده اند و روزگار نکبتی برای سردمداران کشورهای عربی منطقه رقم زده اند که جای تاسف است.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 9 اکتبر 2020 | 11:56 ق.ظ
اینگونه حکام عرب، دنیای اسلام را ذلیل کرده اند و روزگار نکبتی برای سردمداران کشورهای عربی منطقه رقم زده اند که جای تاسف است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه ی رشت با محکوم کردن موضع گیری های اخیر جیره خواران سعودی مبنی عادی سازی روابط با اسرائیل، به سخنان اخیر شیخ عبدالرحمان السدیس، خطیب جمعه ی مکه اشاره کرد و گفت: ادعای این شیخ مبنی […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه ی رشت با محکوم کردن موضع گیری های اخیر جیره خواران سعودی مبنی عادی سازی روابط با اسرائیل، به سخنان اخیر شیخ عبدالرحمان السدیس، خطیب جمعه ی مکه اشاره کرد و گفت: ادعای این شیخ مبنی بر حسن همجواری پیامبر صلی الله با یهودیان صدر اسلام، هیچ تناسبی با خوی اشغالگری و زیاده خواهی رژیم غاصب اسرائیل ندارد و اینگونه اظهارات برای مسلمانان راستین و آزادیخواه ، قابل تحمل نیست.
  • آیت الله فلاحتی رژیم سعودی عربستان را دولت جانی دنیای معاصر دانست و تصریح کرد: اینگونه حکام عرب، دنیای اسلام را ذلیل کرده اند و روزگار نکبتی برای سردمداران کشورهای عربی منطقه رقم زده اند که جای تاسف است.
    امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه جدی دولت و مجلس شورای اسلامی به مقوله ی مهم ساخت مسکن در کشور شد و با بیان اینکه پویایی در حوزه ی ساخت مسکن دیگر بخش‌های اقتصادی را فعال تر خواهد کرد افزود:طبق برنامه های اقتصادی قرار بود دولت‌ها هر سال یک میلیون واحد مسکن بسازند تا علاوه بر تامین مسکن نیازمندان، رونق و پویایی به اقتصاد بازگردد و انتظار می رود دولت و مجلس تدابیر مقتضی را در این بخش اتخاذ کنند.
  • وی همچنین با اشاره به سالروز  تصویب قانون کاپیتولاسیون یا حق قضاوت کنسولی در مجلس موسسان و شورای ملی ایران در سال 1343 خورشیدی، اضافه کرد : تصویب این قانون سرسپردگی و خواری رژیم طاغوت را مقابل قدرت‌های سلطه گر غرب و شرق نمایان ساخت و موجب خشم و موضع گیری صریح امام راحل در طلیعه ی شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی شد.
  • آیت الله فلاحتی همچنین به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پیامدهای تصویب قانون کاپیتولاسیون در ایران اشاره کرد و گفت: طبق این قانون نه تنها آمریکایی ها بلکه سگشان نیز در خیابان‌های ایران نمی توانست از سوی مردم تهدید شود و این مایه ی خفت و خواری یک رژیم وابسته به استکبار بنام پهلوی بود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار