به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور؛

محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس اعمال می‌شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 اکتبر 2020 | 06:08 ق.ظ
محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس اعمال می‌شود سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس خبر داد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس خبر داد. سرهنگ جاور صفاری با اعلام ابن خبر اظهار داشت: با توجه […]

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری با اعلام ابن خبر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ روز‌های چهارشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۸مهرماه در محور «رشت-قزوین» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و از شهروندان خواست، پیام‌های بهداشتی مبنی بر عدم خارج شدن از منزل را جدی گرفته و در صورت اضطرار به انجام سفر فریب خلوت بودن جاده‌ها را نخورده و از رانندگی با سرعت غیرمجاز و نامطمئن که حوادثی ناگواری را در پی دارد، خودداری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار