فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

پیکان حامل ادکلن قاچاق در رودبار به دام قانون افتاد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 سپتامبر 2020 | 10:31 ق.ظ
پیکان حامل ادکلن قاچاق در رودبار به دام قانون افتاد فرمانده انتظامي رودبار گفت: 405 عدد ادكلن قاچاق در بازرسي از يك دستگاه خودرو در اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “حميدرضا فيضي”  با اعلام اين خبر گفت: ماموران كلانتري 11 حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي، به يك دستگاه خودرو پيكان كه از مسير جنوب به شمال در […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 405 عدد ادكلن قاچاق در بازرسي از يك دستگاه خودرو در اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “حميدرضا فيضي”  با اعلام اين خبر گفت: ماموران كلانتري 11 حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي، به يك دستگاه خودرو پيكان كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از خودرو مورد نظر، 405 عدد ادكلن قاچاق كشف و متهم 23 ساله اين پرونده نيز با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
وي بيان داشت: كارشناسان ارزش اقلام كشف شده را 80 ميليون ريال برآورد كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با بيان اينكه قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه محسوب مي‌شود تصريح كرد: بايد با آگاهي بخشي به مردم و مبارزه هدفمند با اين پديده قبيح، قدم‌هاي مفيد و موثري در جهت كاهش اثرات منفي آن در جامعه و حمايت از توليدات داخلي برداشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار