در نشست سرپرست شهرداری رشت با مدیرعامل شرکت عمران مسکن سازان گیلان مطرح شد؛

مشارکت در اجرای پروژه های سرمایه گذاری با قابلیت بازگشایی معابر

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 19 سپتامبر 2020 | 17:58 ب.ظ
مشارکت در اجرای پروژه های سرمایه گذاری با قابلیت بازگشایی معابر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نشست مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت و جمعی از مدیران شهرداری با مهندس شعبانپور مدیرعامل شرکت عمران مسکن سازان گیلان برگزار شد. مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به سهام ۱۵ درصدی شهرداری رشت در شرکت عمران مسکن سازان گیلان گفت: اراده ما استفاده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نشست مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت و جمعی از مدیران شهرداری با مهندس شعبانپور مدیرعامل شرکت عمران مسکن سازان گیلان برگزار شد.

مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به سهام ۱۵ درصدی شهرداری رشت در شرکت عمران مسکن سازان گیلان گفت: اراده ما استفاده از ظرفیت شرکت هایی است که شهرداری در آنجا سهام دار است.

وی با اشاره به اینکه دوران سرپرستی دوران گذار نیست افزود: می توانیم دوران سرپرستی را به دوران اجرای منظم قانون و اجرای تفاهم نامه ها تبدیل کنیم.

سرپرست شهرداری رشت دوران سرپرستی را دوران اثبات توانمندی مدیران و کارکنان شهرداری رشت عنوان کرد و افزود: هیچ پروژه ای به واسطه مشکلات مالی متوقف نخواهد شد.

مهندس عطایی خاطرنشان کرد: می توانیم از ظرفیت شرکت عمران مسکن سازان گیلان در اجرای پروژه های سرمایه گذاری نیز بهره مند شویم.

مهندس شعبانپور مدیرعامل شرکت عمران مسکن سازان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به تجربه این شرکت در بازگشایی معابر گفت: می توانیم با شهرداری رشت در اجرای پروژه های بازگشایی معابر مشارکت کنیم.

وی همچنین از آمادگی شرکت عمران مسکن سازان گیلان برای مشارکت با شهرداری رشت در اجرای پروژه های سرمایه گذاری خبر داد.

در ادامه جلسه مواردی نظیر استفاده از ظرفیت طرفین در اجرای پروژه های سرمایه گذاری با قابلیت بازگشایی معابر، تأمین ساختمان اداری شهرداری منطقه دو، مشارکت در مرمت بناهای تاریخی و … مورد بررسی قرار گرفت.

 
 
 
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار