فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

توقيف خودرو حامل 5 ميليارد كالاي قاچاق در رودبار

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 سپتامبر 2020 | 15:42 ب.ظ
توقيف خودرو حامل 5 ميليارد كالاي قاچاق در رودبار فرمانده انتظامي استان از كشف كالاي قاچاق به ارزش 5 ميليارد و 50 ميليون ريال در بازرسي از يك دستگاه كاميون در شهرستان رودبار خبر داد. درفک خبر؛سردار “عزيزاله ملكي” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودرو‌هاي عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه كاميون كه از مسير […]

فرمانده انتظامي استان از كشف كالاي قاچاق به ارزش 5 ميليارد و 50 ميليون ريال در بازرسي از يك دستگاه كاميون در شهرستان رودبار خبر داد.


درفک خبر؛سردار “عزيزاله ملكي” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودرو‌هاي عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه كاميون كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: 4 هزار و 225 عدد كلاه و 70 هزار و 626 جفت جوراب قاچاق در بازرسي از اين خودرو كشف و متهم 48 ساله اين پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سردار ملكي تصريح كرد: كارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده را 5 ميليارد و 50 ميليون ريال برآورد كردند.
فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان با بيان اينكه مبارزه بي‌امان با قاچاق كالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادي گامي موثر در حمايت از سرمايه‌گذاران داخلي است از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع كالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو موضوع را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار