جهانگرد بخشدار رحمت آباد و بلوکات خبر داد:

خانه های هلال بخش رحمت آباد و بلوکات در هفته دولت افتتاح خواهد شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 22 آگوست 2020 | 08:32 ق.ظ
خانه های هلال بخش رحمت آباد و بلوکات در هفته دولت افتتاح خواهد شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جلسه هماهنگی خانه های هلال بخش رحمت آباد و بلوکات به ریاست بخشدار رحمت آباد و بلوکات و با حضور معاون جمعیت هلال احمر شهرستان و تعدادی از دهیاران روستاهای بخش برگزار شد. جهانگرد در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام محرم در خصوص هماهنگی خانه های هلال […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جلسه هماهنگی خانه های هلال بخش رحمت آباد و بلوکات به ریاست بخشدار رحمت آباد و بلوکات و با حضور معاون جمعیت هلال احمر شهرستان و تعدادی از دهیاران روستاهای بخش برگزار شد.

جهانگرد در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام محرم در خصوص هماهنگی خانه های هلال در روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات و همکاری دهیاران با جمعیت هلال احمر شهرستان جهت آموزش های امداد روستاییان مطالب مبسوطی ارائه و اظهار داشت:
خانه های هلال در هفته دولت به صورت ویدیو کنفرانس و متمرکز افتتاح خواهد شد و در این راستا لازم است دهیاران تسریعا نسبت به ساخت و نصب تابلو اقدام نمایند.

وی در ادامه به تشکیل کلاسهای آموزشی اشاره کرد و افزود:
انشاالله دهیاران کلاسها را با هماهنگی هلال احمر و به تفکیک شرایط سنی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار نمایند.

آقایی، معاون جمعیت هلال احمر شهرستان نیز در این جلسه در خصوص تاسیس خانه های هلاا مطلب و توضیحات لازم را ارائه و در ادامه هر یک از دهیاران نقطه نظرات خود را بیان و پس از بحث وتبادل نظر موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت:

1- مقرر شد دهیاران تسریعا نسبت به ساخت تابلوی خانه هلال با ابعاد مشخص شده توسط هلال احمر ظرف روز جاری اقدام و مستندات آن را به بخشداری ارسال نمایند.
2- مقرر شد دهیاران روستاهای مورد نظر ارتباط و هماهنگی لازم را با جمعیت هلال احمر در خصوص نحوه برگزاری کلاسها داشته باشند.
3- مقرر شد دهیاران شیرکوه و اسطلخ جان تسریعا نسبت به تکمیل اسناد و مدارک خود ود جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار اقدام نمایند.
4- مقرر شد تشکیل کلاسها با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای مناسب توسط دهیاران تشکیل شود.
5- مقرر شد دهیاران پس از تشکیل هرجلسه از کلاس ها مستندات لازم را تهیه و طی نامه ای به بخشداری اعلام نمایند.
6- مقرر شد حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به سن جهت تدوین کلاسهای آموزشی توسط دهیاران به جمعیت هلال احمر شهرستان معرفی شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار