به گیلان سفر نکنید

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 20 آگوست 2020 | 09:46 ق.ظ
به گیلان سفر نکنید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: گیلان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و در حال حاضر  340بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری اند.  دکتر آبتین حیدرزاده با بیان اینکه 70بیمار کرونایی دیروز از بیمارستانهای استان ترخیص شدند افزود: امیدواریم با رعایت همه جانبه دستورالعملهای بهداشتی بتوانیم به […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: گیلان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و در حال حاضر  340بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری اند.
  •  دکتر آبتین حیدرزاده با بیان اینکه 70بیمار کرونایی دیروز از بیمارستانهای استان ترخیص شدند افزود: امیدواریم با رعایت همه جانبه دستورالعملهای بهداشتی بتوانیم به تدریج آمار بیماران بستری در بیمارستانهای استان را کاهش دهیم.
  • وی بار دیگر از شهروندان خواست: برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از سفرهای غیرضروری کادر درمان را یاری کنند.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار