فرمانده انتظامي رودبار خبر داد؛

زغال‌هاي قاچاق در رودبار كشف شد

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آگوست 2020 | 13:38 ب.ظ
زغال‌هاي قاچاق در رودبار كشف شد  فرمانده انتظامي رودبار از كشف 3 تن زغال قاچاق در بازرسي از يك دستگاه خودرو فوتون در شهر رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،سرهنگ “حميدرضا فيضي” فرمانده انتظامی رودبار خگفت: كارآگاهان پليس آگاهي مستقر در ايست و بازرسي شهرستان رودبار حين كنترل وسايل نقليه عبوري در محور مواصلاتي به يك […]

 فرمانده انتظامي رودبار از كشف 3 تن زغال قاچاق در بازرسي از يك دستگاه خودرو فوتون در شهر رودبار خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،سرهنگ “حميدرضا فيضي” فرمانده انتظامی رودبار خگفت: كارآگاهان پليس آگاهي مستقر در ايست و بازرسي شهرستان رودبار حين كنترل وسايل نقليه عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه خودرو فوتون كه از مسير جنوب به شمال در حركت بوده مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از اين خودرو، 3 تن زغال قاچاق كشف و متهم 28 ساله اين پرونده با هماهنگي قضائي براي سير مراحل قانوني به اداره منابع طبيعي شهرستان رودبار معرفي شد.
وي در ادامه بيان داشت: كارشناسان منابع طبيعي ارزش زغال‌هاي كشف شده را 150 ميليون ريال برآورد كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پايان بر برخورد قاطع و قانوني پليس با قاچاقچيان تاكيد كرد و از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق يا احتكار، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار