با حضور استاندار گیلان؛

مراسم تکریم و معارفه فرماندار رودبار برگزار شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 6 آگوست 2020 | 12:19 ب.ظ
مراسم تکریم و معارفه فرماندار رودبار برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز مراسم تکریم محمدصالح ضیایی و معارفه هوشنگ عباسقلی زاده بعنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار با حضور دکتر زارع، استاندار گیلان برگزار شد. استاندار گیلان در جلسه شورای اداری رودبار با موضوع تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان با تبریک دهه امامت و ولایت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز مراسم تکریم محمدصالح ضیایی و معارفه هوشنگ عباسقلی زاده بعنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار با حضور دکتر زارع، استاندار گیلان برگزار شد.

استاندار گیلان در جلسه شورای اداری رودبار با موضوع تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر اظهار داشت:

* پذيرش مسئوليت در جمهوري اسلامي ايران قرار گرفتن در صف خدمتگزاران است و بايد در این مسیر به دور از هر مسئله‌ای و با خلوص نیت، به دنبال ارتقاء سطح خدمات رسانی و ايجاد رضايتمندي در مردم باشیم.

* برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها باید مسیر را با وحدت و همراهی توسط قوای مختلف برای سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی هموار کرده و در این راستا مردم نیز با پشتیبانی از خادمان خود ، یاریگر آنان باشند.

* اقتصاد و معیشت، فرهنگ، سلامت و امنیت اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید در این سال ها به ویژه سال جاری است و کسانی که می‌توانند در بخش معیشت و اقتصاد در حوزه بومی خود ایفای نقش کنند، باید مشارکت داشته باشند و انتظار داریم با حمایت و مشارکت همه جانبه ، توسعه متوازن شهری و روستایی تحقق یابد.

* رسیدگی به مسایل استان و توجه به مشکلات مردم ؛ اولویت است و به تصریح رهبر معظم انقلاب؛ دولت دوازدهم تا آخرین روز قانونی، به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران فعال است و امور محوله را پیگیری می‌کند و در این مسیر مدیران تا زمانی که مسئولیت بر دوش آنان نهاده شده، باید بدون هرگونه سستی به وظایف خود به درستی عمل کنند.از سرعت کار، حساسیت، دقت نظر، وقت شناسی و تلاش مدیران نباید ذره‌ای کاسته شود

* مجموعه کارگزاران و کارکنان موظف به انجام امور محوله هستند و از مدیران کل و فرمانداران انتظار دارم به صورت روزانه واحدهای تولیدی و مراکز اشتغال را رصد و پایش کنند و از بستر ایجاد شده در بخش تولید و اشتغال در استان، نهایت استفاده را برای خدمت به مردم ببرند.

* فرمانداران و مدیران به صورت میدانی بر روند تکمیل پروژه ها نظارت کنند تا مسیر پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه تمام تسریع شود. تجربه دوران شیوع کرونا نشان داد کشورمان از ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه‌های دانش بنیان برخوردار است

* فعالان این عرصه توانستند در مدت زمان کوتاهی علاوه بر تأمین نیازهای داخلی به تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی، تولید این کالاها را به نقطه‌ای برسانند که امروز آمادگی صادرات به کشورهای دیگر را نیز دارند.

* کرونا، زندگی، کار و بسیاری دیگر از عرصه‌های مرتبط با امور مردم را تحت تأثیر قرار داده و طبق اظهار نظر کارشناسان؛ این ویروس همچنان با ما خواهد بود و باید سبک زندگی قبلی را تغییر داده و زیستی متناسب با شرایط امروز برگزینیم

* مجدداً تأکید می‌کنم که مردم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حتماً از ماسک استفاده کنند.

* بهره گیری از توانمندی های داخلی خصوصاً درون استانی در جهت توسعه فضای کسب وکار و رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق جهش تولید از موارد مورد انتظار است.

* تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع موضوعی بسیار مهم است.

* رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر اینکه وحدت و همدلی باید حرف اول را بزند، تصریح کرده اند؛ این مهم گفتمان اصلی در استان است.

* تنها راه پیمودن مسیر توسعه، شکوفایی و بالندگی گیلان ، همدلی، وفاق و انسجام است و در این راستا تلاش و مشارکت همه مسئولان و اقشار مختلف استان در راستای تحقق اسناد بالادستی و سند آمایش سرزمینی گیلان بیش از گذشته مورد انتظار و اهتمام است.

* مأيوس كردن مردم ، آسیب به نظام اسلامی وارد می کند و باید در جامعه، امیدافزایی کنیم تا علاوه بر خنثی کردن نقشه های دشمنان، مسیر رو به تعالی را با موفقیت و مشارکت فزون‌تر آحاد جامعه خصوصاً جوانان بپیماییم.

*رودبار شهرستانی با قابلیت های منحصر بفرد در حوزه های مختلف است و یکی از این قابلیت ها زیتون است که در کل کشور ، شهرستان رودبار به عنوان برند این محصول شناخته شده و در این راستا هرچه لازم باشد تا در حوزه تولید و فروش این محصول منجر به رونق شود را با جدیت دنبال می کنیم.

* شمار بالای تردد در محور رودبار به عنوان مهمترین دروازه ورودی استان ، یک فرصت برای عرضه بیشتر خدمات، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است

* دولت تدبیر و امید برای تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین اهتمام و جدیت دارد؛ اتمام این آزادراه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تنها به توسعه گیلان منتهی نمی شود بلکه در ابعاد ملی تاثیرگذار است.

* از فرماندار جدید انتظار می‌رود در حوزه های اقتصادی و اشتغال تلاشی مضاعف داشته باشد و ظرفیت ها را برای رونق اقتصادی و اشتغال مردم به‌کار گیرد.

* استفاده از همه پتانسیل‌ها و منابع انسانی شهرستان همچون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی و مردم و نیز بهره گیری از امکانات در جهت کاهش نرخ بیکاری و تکمیل پروژه های عمرانی جزو انتظاراتم از فرماندار جدید شهرستان است.

سید محمدی، امام جمعه شهرستان رودبار در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید رودبار مطرح کرد:

_از فرماندار ساعی تشکر میکنم دو وجه مردمی ومیدانی بودن از ویژگی بارز جناب ضیایی بود.

_ضمن خیرمقدم به جناب عباسقلی زاده، امیدوارم باحفظ وحدت وهماهنگی شهرستان رودبار،آرامش از مسئولین به مردم منتقل شود

_کوچکترین اختلاف را برنخواهیم تابید چون خواست دولت این است که در سایه وحدت وتعامل با یکدیگر مشکلات را رفع کنیم

_ مشکلات باید ریشه ای حل شود معضل حرائم سالیان سال است که توسعه شهرستان را به عقب انداخته است

_حفر تونل ساختمان ها را دچار آسیب و زندگی مردم را خطر انداخته است و مجریان طرح طلبکارانه با مردم برخورد میکنند!

_در راه آهن سر مردم و مسئولین شهرستان کلاه رفت! و خسارت ها را جبران نکردند معادن رودبار فقط روی کاغذ است!

_ به مردم حرفی بزنید که اجرایی کردید
بعد از سفر ریاست جمهور به گیلان، اخبار اختصاص 50 میلیارد به سد دیورش به گوش رسید اما دریغ از یک ریال!

_کار به نتیجه نهایی رسید به مردم اعلام کنید با ذهن و فکر مردم بازی نکنید چون تبعات دارد

 مهندس عباسقلی زاده در نخستین سخنرانی خود بعنوان فرماندار جدید رودبار بیان کرد:

°اساس کار بنده برپایه صداقت است

°در سمت های مختلف، بالغ بر 15 بار تودیع شده ام و افتخار خدمت به مردم داشته ام

° با علاقه به شهرستان رودبار آمده ام

° شاید آخرین پست بنده در مقام دولتی فرمانداری رودبار باشد دوست دارم عاقبت به خیر باشم.

°همگی باید با تلاش بیشتر، بتوانیم به توفیق برسیم چون مردم منطقه ما نیازمند اهمیت و ارزش بیشتر هستند

° امیدوارم خادم شایسته ای برای مردم رودبار باشم.

در پایان این جلسه با قدردانی از تلاش‌های سید صالح ضیایی، هوشنگ عباس‌قلی‌زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار معرفی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار