مدیرعامل جدید سپیدرود در واکنش به اظهارات الماسخاله: 🔴 سه گزینه برای مربیگری در نظر داریم

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 10 می 2018 | 12:09 ب.ظ
مدیرعامل جدید سپیدرود در واکنش به اظهارات الماسخاله:  🔴 سه گزینه برای مربیگری در نظر داریم درفک خبر  محمد رفیعی که امروز (پنج‌شنبه) مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت شد، می‌گوید سه گزینه برای هدایت این تیم وجود دارد. محمد رفیعی مدیرعامل تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات الماس خاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان مبنی بر تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود تا روز یک‌شنبه اظهار کرد: در حال حاضر […]

درفک خبر

 محمد رفیعی که امروز (پنج‌شنبه) مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت شد، می‌گوید سه گزینه برای هدایت این تیم وجود دارد.

محمد رفیعی مدیرعامل تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات الماس خاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان مبنی بر تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود تا روز یک‌شنبه اظهار کرد: در حال حاضر آقای تن زاده مالک رسمی و قانونی تیم است. یکسری اختلاف نظرها بین مالک تیم و رئیس هیات فوتبال استان وجود دارد و تا روز یک‌شنبه همه چیز مشخص می‌شود تا این شائبه‌ها از بین برود.

رفیعی درمورد انتخاب سرمربی جدید برای باشگاه سپیدرود گفت: سه گزینه برای مربیگری تیم وجود دارد. امیدوارم تا هفته آینده باشگاه به یک جمع‌بندی مطلوب برسد تا در خدمت یکی از این دوستان باشیم.

او همچنین درباره پرداختی‌های باشگاه به بازیکنانش اظهار کرد: ما حدود ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم.

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود درباره برنامه‌اش در مدیریت این تیم گفت: با کمک‌دوستان می‌خواهیم اول از همه باشگاه را از تنش و حاشیه دور کنیم تا به یک شرایط ثابت برسیم و بتوانیم تا دو سه سال آینده به عنوان یک مدعی در لیگ برتر حاضر باشیم.

او در ادامه گفت: کمپ و آکادمی ما قرار است از امسال شروع به کار کند. همچنین برنامه ما این است که تیم‌های پایه‌مان را قوی کنیم تا بتوانیم بازیکنانی را چه به داخل لیگ و چه به خارج لیگ صادر کنیم.

رفیعی در پایان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امکانات را برای این باشگاه فراهم کنیم تا در یک بازه معقول به شرایط مطلوب برسیم.گیل نگاه

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار