رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد؛

برگزاری مراسم عروسی و عزا در گیلان ممنوع شد

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 جولای 2020 | 13:13 ب.ظ
برگزاری مراسم عروسی و عزا در گیلان ممنوع شد برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع در اماکن عمومی ممنوع است و پلیس اماکن با واحدهای متخلف برخورد می کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع اعم […]

برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع در اماکن عمومی ممنوع است و پلیس اماکن با واحدهای متخلف برخورد می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع اعم از عروسی و عزا در اماکن عمومی ممنوع است و بر اساس قانون با واحدهای متخلف برخورد می شود.

سرهنگ سید مهدی نجفی پور افزود: پلیس اماکن از ابتدای امسال تاکنون با همکاری دستگاه های مختلف از بیش از 40 هزار واحد صنفی را در سراسر استان بازرسی و 2 هزار و 331 واحد متخلف را پلمپ کرد.

وی گفت: همچنین صاحبان 8هزار و 310 واحد صنفی تعهد دادند و 6 هزار و 909 واحد نیز اخطار دریافت کردند و موظف شدند همه قوانین صنفی و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از تداوم اجرای گشت های نظارتی و بازرسی در سراسر استان خبر داد و افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در همه واحد های صنفی امری ضروری است.

سرهنگ سید مهدی نجفی پور گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف صنفی را به ستاد خبری به شماره 218 21789 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار