واکنش تند روابط‌ عمومی بانک کشاورزی استان گیلان به سخنان سعید رضایی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رودبار:

اظهار نظر رئیس اداره صمت رودبار غیر مسئولانه بود

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 4 جولای 2020 | 18:48 ب.ظ
اظهار نظر رئیس اداره صمت رودبار غیر مسئولانه بود واکنش تند روابط‌ عمومی بانک کشاورزی استان گیلان به خبرتولیدی درفک خبر مبنی بر نظر رئیس اداره صمت رودبار در کارگروه اشتغال این شهرستان؛ اظهار نظر رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رودبار غیر مسئولانه بود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رودبار سعید رضایی رئیس اداره صنعت معدن […]

واکنش تند روابط‌ عمومی بانک کشاورزی استان گیلان به خبرتولیدی درفک خبر مبنی بر نظر رئیس اداره صمت رودبار در کارگروه اشتغال این شهرستان؛

اظهار نظر رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رودبار غیر مسئولانه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رودبار سعید رضایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان با گله مندی از ساختار سختگیرانه بانک کشاورزی عنوان کرده بود:

برخلاف بسیاری از بانک‌های عامل که همکاری خوبی جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دارند بانک کشاورزی در این حوزه همکاری مناسبی با ما نداشته این بانک ساختار و سختگیری های بیش از حدی جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دارد و به همین دلیل از تعداد افرادی که اداره صمت معرفی کرده تنها به سه نفر از متقاضیان وام اشتغال پرداخت نموده است.

نگاه سود گرایانه به وام‌های اشتغال را تغییر دهیم

قابل ذکر است خبر تولیدی فوق را سایت خبری منجیل نیوز نیز انتشار داده شد در این خصوص روابط عمومی بانک کشاورزی استان گیلان جوابیه به شرح زیر به تحریریه درفک خبر ارسال نموده است

متن جوابیه:

سردبیران محترم درفک خبر و منجیل نیوز

با سلام احتراماً در پاسخ به خبری تحت عنوان ” نگاه سود گرایانه به وام‌های اشتغال را تغییر دهیم” از مدیریت محترم سایت درخواست می‌گردد که پاسخ ذیل عیناً جهت تنویر افکار عمومی در آن سایت درج گردد.

در گزارشی که در تاریخ ۱۲ تیرماه ۹۹ به نقل از اظهار نظر غیرمسئولانه رئیس محترم اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان رودبار درج گردید چنین عنوان شد که طی سال ۹۸ فقط سه طرح که با نظارت شخص ایشان بود مشمول دریافت وام گردید.

 

این در حالی است که بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی و تنها بازوی اقتصادی دولت در بخش کشاورزی و با پایبندی به مأموریت خویش که همانا خلق خدمات بانکی متمایز به صورت پایدار برای تامین نیاز و افزایش بهره‌وری مشتریان، بنگاه‌های اقتصادی و افراد فعال در بخش کشاورزی است. طی سالهای ۹۷ و ۹۸ با پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 56 میلیون و 751 هزار ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به 2 هزار و 628 نفر بهره بردار در کل استان گیلان و پرداخت 80 میلیون و 951 هزار ریال به 86 نفر متقاضی در شهرستان رودبار بیشترین تسهیلات را از نظر مبلغ بین سیستم بانکی پرداخت نموده و پیشرو در ارائه تسهیلات روستایی بوده است.

 

بر اساس آمار ارائه شده در همان خبر ملاحظه می فرمایید که میزان پرداختی بانک کشاورزی شعبه رودبار از دو برابر مجموع میزان پرداختی دو بانک دولتی دیگر که در گزارش نامبرده شده بیشتر است.

شایان ذکر است شعبه رودبار طی سال ۹۸ حدود ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به صنایع تبدیلی در بخش زیتون و باغات پرداخت نموده است همچنین در همان سال به منظور مساعدت با تولیدکنندگان شهرستان رودبار، حداقل مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی برای باغداران زیتون و صنایع تبدیلی وابسته تمدید گردیده است.

ضمن اینکه در بخش مکانیزاسیون کشاورزی با پرداخت تسهیلات به مبلغ 17 میلیون و 383 هزار ریال به 31 نفر بهره بردار بخش کشاورزی ثابت نموده همواره حامی حقیقی بخش کشاورزی در شهرستان رودبار می باشد به گونه ای که ارتقاء درجه شعبه رودبار از درجه 3 به درجه 2 در سال جاری خود شاهدی بر این مدعاست.

به نظر می‌رسد درج چنین اخباری بدون داشتن مستندات مدلل و بر اساس گمانه زنی جز تشویش اذهان عمومی و مخدوش نمودن وجهی کارکنان خدوم بانک حاصلی نخواهد داشت.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار