فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات بلوکات عنوان کرد:

12 روستای بلوکات از آب سد آیت الله بهجت شهر بیجار برخوردار می شوند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 جولای 2020 | 19:22 ب.ظ
12 روستای بلوکات از آب سد آیت الله بهجت شهر بیجار برخوردار می شوند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات بلوکات: دوازده روستای بلوکات از آب سد آیت الله بهجت شهر بیجار برخوردار می شوند محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات بلوکات با حضور نماینده این شهرستان گفت: دوازده روستای بلوکات از آب شرب پایدار سد آیت الله بهجت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات بلوکات: دوازده روستای بلوکات از آب سد آیت الله بهجت شهر بیجار برخوردار می شوند
محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات بلوکات با حضور نماینده این شهرستان گفت: دوازده روستای بلوکات از آب شرب پایدار سد آیت الله بهجت شهر بیجار برخوردار می شوند.
وی همچنین گفت؛ مشکل دور برگردان امامزاده هاشم در مرحله مطالعات قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال رفع شود.
ضیایی با اشاره به تلفات دام ها به علت برخورد با قطار در روستای کندلات گفت؛ در این خصوص قوانین راهنمایی رانندگی ساری است و دامداران باید دام های خود را از زیرگذرها هدایت کنند اما فنس کشی مسیر هم در دست بررسی است.
فرماندار با اشاره به رانش های شهرستان رودبار گفت؛ 52 نقطه در داخل و خارج روستاهای سطح شهرستان دچار رانش شده است که بخش بلوکات نیز از این اتفاق مستثنی نیست و با تخصیص نخستین اعتبارات، عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.
ضیایی بوم گردیهای بلوکات را یادآور شد و تاکید کرد؛ دولت از اشتغالزایی بوم گردی حمایت می کند و لازم است به جهت حفظ ساختار و بافت روستاهای زیبا و گردشگر پذیر ما، اهالی زمین ها را به غیر بومی ها نفروشند و دهیاران و شوراها هم دقت و اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.
فرماندار همچنین دستورات و هماهنگیهای لازم را در خصوص حل مشکلات منابع طبیعی و آبخیزداری، طرح هادی، آنتن دهی موبایل، برق و گاز صادر کرد.
Roodbar.gilan.ir
@darshahrestanroudbar

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار