مدیر آموزش و پرورش رودبار خبر داد:

سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان(پایه اول) از 21 تیرماه آغاز خواهد شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 ژوئن 2020 | 04:39 ق.ظ
سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان(پایه اول) از 21 تیرماه آغاز خواهد شد امیرعلی باقری اسکلکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار از آغاز سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان(پایه اول) از 21 تیرماه خبر داد. به گزارش پایگاه  پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امیرعلی باقری اسکلکی با اعلام این خبر گفت: برنامه سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان از 21 تیرماه 99 در شهرستان و […]

امیرعلی باقری اسکلکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار از آغاز سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان(پایه اول) از 21 تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه  پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امیرعلی باقری اسکلکی با اعلام این خبر گفت: برنامه سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان از 21 تیرماه 99 در شهرستان و به صورت هماهنگ استانی آغاز و به مدت یک ماه ادامه می‌یابد. وی افزود: این زمان قابل تمدید نیست و زمان آغاز برنامه سنجش کودکان پیش‌دبستانی از اول مهرماه سال جاری می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن اشاره به این‌که در مراکز پایگاه سنجش ضدعفونی و گندزدایی صورت خواهد گرفت، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عوامل پایگاه‌ و خانواده‌های مراجعه کننده از جمله: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و … الزامی است.

گفتنی است، ثبت سامانه‌ای و نوبت‌دهی ‌آموزان از طریق مدارس، همراه با داشتن مدارک خاص از جمله: شناسنامه نو آموز و والدین آنان، کارت سلامت نو آموز، برگه معرفی نامه مدارس، داشتن سن شش سال تمام(تا 31شهریورماه 99 شش سال تمام) ، به همراه داشتن عکس 4×3 نوآموز و… از شرایط سنجش نوآموزان است، ضمنا همراهی یکی از والدین (پدر یا مادر) همراه نوآموز الزامی می‌باشد.

شایان به ذکر است اولیای گرامی جهت سنجش نو آموزان خود می بایست بر اساس زمان و مکان تعیین شده در برگه ی نوبت گیری(برگه ای که مدیران مدارس به اولیا تحویل می دهند) اقدام نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار